AsstrA Associated Traffic AG założona została w roku 1993 w Zurychu, Szwajcaria.
AsstrA dzisiaj to międzynarodowa spółka holdingowa działająca na rynku usług logistycznych. Biura firmy mieszczą się w Szwajcarii, Rosji, Ukrainie, Białorusi, Kazachstanie, Litwie, Polsce, Włoszech, Niemczech i Chinach. Łączna liczba pracowników – około 750 osób.
YOUR ROLE
- Managing schedules, calendar, making travel arrangements
- Supporting and providing MoMs of frequent office meetings
- Preparing reports and presentations (charts, tables, graphs, plans, etc.)
- Organizing biz trip and expense reports and other office administration related to the Chief Operating Officer
- Translation of correspondence
YOUR PROFILE
- Fluency in English, Polish, Russian written and spoken
- Previous experience in similar role in international company
- Excellent MS office skills (Word, Excel, Power Point)
- Able to prioritize and coordinate work flow
- Able to interact with all levels and individuals
- Comfortable to combine work in fast-paced environment and task requiring strategic planning skills and result-orientation
OUR OFFER
- Competitive remuneration package
- Open-ended employment contract
- Great potential for growth, possibility to work in an multicultural and family atmosphere
- The best employee recognition, winter vacation in Alps.
Poznaj
AsstrA Polska sp. z o.o.
AsstrA od ponad 25 lat jest niezawodnym partnerem na rynku usług logistycznych i transportowych. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące realizację międzynarodowych przewozów różnymi środkami transportu, organizację importu i eksportu, konsolidację, odprawę celną i ubezpieczenie ładunku. AsstrA dzisiaj to międzynarodowa spółka holdingowa działająca na rynku usług logistycznych. Łączna liczba pracowników – ponad 1000 osób AsstrA jest obecna w 25 krajach Europy, WNP, Azji oraz Stanach Zjednoczonych.