Hotel 4*w Warszawie poszukuje kandydata na stanowisko Event Managera.
Jeśli lubisz pracę z ludźmi, jesteś osobą energiczną i gotową na nowe wyzwania ta praca jest dla Ciebie!
Wyślij CV i dołącz do naszego zespołu sprzedaży
Event Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nasze wymagania
- mile widziane doświadczenie w organizacji spotkań, konferencji oraz imprez okolicznościowych,
- znajomości branży hotelarskiej lub/i eventowej
- umiejętności prowadzenia kilku projektów jednocześnie,
- umiejętność pracy w zespole oraz z innymi działami w Hotelu,
- wysokiej kultury osobistej, bardzo dobrej organizacji pracy, komunikatywności, kreatywności, samodzielności oraz dyspozycyjności,
- nastawienia na cel, wynik i skuteczność.
To oferujemy
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole,
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Spotkania Integracyjne
- Narzędzia systemowe,
- Narzędzia systemowe,
- Możliwość rozwoju
- Coaching sprzedażowy.
Poznaj
CFI Hotels Group
CFI Hotels Group to dynamicznie rozwijająca się sieć obiektów hotelowych w Polsce. Obecnie posiadamy 14 lokalizacji oferujących doskonałą jakość, profesjonalną obsługę i atrakcyjne ceny. Naszymi Klientami są zarówno firmy planujące organizację konferencji, sympozjów i szkoleń jak i rodziny spragnione luksusowego relaksu w najbardziej urokliwych zakątkach kraju.