Ogłoszenie numer: 958659, z dnia 2016-02-04
KDK Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem Event Managerów, który od ponad 10 lat organizuje wydarzenia biznesowe w Polsce i za granicą. Nasi Klienci nam ufają. Na stałe współpracujemy z firmami z sektora MŚP i korporacjami. Organizujemy spotkania biznesowe, wyjazdy oraz imprezy integracyjne, targi i wiele innych. Dysponujemy szeroką bazą zaufanych podwykonawców, dzięki czemu każde zlecenie realizujemy na czas.
Jeśli szukasz pracy angażującej i pełnej wyzwań to koniecznie aplikuj na stanowisko w naszej firmie!
Agencja eventowa KDK Sp. z.o.o. poszukuje:
Event Manager - Organizator wydarzeń
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- bieżąca obsługa klientów agencji;
- samodzielna organizacja projektów eventowych
- nadzór nad pracą podwykonawców i ich rozliczanie;
- negocjacje cenowe, praca z budżetem;
- stały kontakt z klientem: od przygotowania przez realizację, do podsumowania wydarzenia;
Wymagania
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w pracy w branży eventowej;
- doświadczenie przy współpracy z mediami;
- samodzielność na każdym etapie realizacji eventu;
- umiejętność zarządzania budżetem eventu;
- umiejętność pracy pod presją czasu, radzenie sobie ze stresem;
- umiejętności organizacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne;
- swobodna obsługa programu MS Excel;
Oferujemy
- pracę w prężnie rozwijającej się agencji eventowej;
- pracę pełną wyzwań;
- autonomię w podejmowaniu decyzji;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.