Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
Zobacz więcej ofert pracy

European S&OP Manager

Hays Poland
mazowieckie, Polska Południowa
praca stacjonarna
3878 dni temu
European S&OP Manager
Polska Południowa
European S&OP Manager
Polska Południowa
Nr Ref.: 1038272

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


On behalf of our client, international company based in Southern Poland, we are looking for highly experienced, business oriented and ambitious Candidates for the position of European S&OP Manager – Southern Poland.

S&OP Manager will be responsible for setting priorities and goals regarding demands and supplies for business in several European countries, participating in defining the company strategy and also for animating the process of collecting and checking the customers’ data in order to improve forecast accuracy. Furthermore, the person on this position will focus on achieving balance between demand and capacity in business critical product categories, on long-term planning and close cooperation with core European cross-functional teams. S&OP Manager will be also be managing and mentoring Demand Planners.

To work with success on this position you should have at least 5 years of professional experience in demand management area in FMCG international work environment. The ideal candidate must have also good knowledge on business- and people management, understanding of linkages among supply/demand key performance indicators and the impact of continuous improvement tools on those indicators. Our Client is looking for a person with excellent knowledge of English, strong communication and analytical skills and ability to work in a global environment.
Furthermore, German is an asset.


Our Client offers interesting job for an international company, possibilities for a further development and competitive benefits.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.