W QLOC od lat pomagamy twórcom i wydawcom gier. Dbamy o to, żeby powierzone nam zadania były wykonane jak najlepiej i na czas. Dzięki temu nasi partnerzy mogą skupić się na dostarczaniu graczom wyjątkowych przeżyć.
Jesteśmy znani na świecie z wysokiej klasy portów gier wideo, ale specjalizujemy się nie tylko w tej dziedzinie. QLOC to więcej niż zespół wybitnych programistów. Nasza ekipa składa się z ponad 500 osób, które świetnie znają się na developmencie, testowaniu i lokalizowaniu gier. Zapewniamy naszym klientom również testy funkcjonalne, lokalizacyjne, testy kompatybilności i certyfikacyjne. Tłumaczymy gry na ponad 30 języków. Oferujemy usługi z zakresu co-developmentu oraz remasteringu. Hall of fame? Cyberpunk 2077 (port Stadia), Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville (Switch co-dev), Tony Hawk Pro Skater 1+2 (PC port), Dragon's Dogma: Dark Arisen (port PC, PS4, XB1, Switch), seria Devil May Cry (port XB1 i PS4), Resident Evil 4 i 6 (port PC), Dark Souls Remastered (PC, XB1, PS4), Hitman (co-dev), Hellblade: Senua's Sacrifice (port Switch), Mortal Kombat 11 (port PC) – i wiele, wiele innych.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Budowa spójnego wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz,
- Budowanie strategii przyciągania potencjalnych pracowników firmy we współpracy z działem HR,
- Obsługa i połączenie komunikacyjne trzech biur: w Warszawie, Gdańsku oraz Moskwie,
- Prowadzenie i wdrażanie nowych pomysłów w komunikacji wewnętrznej firmy,
- Koordynacja przygotowania (częściowo we współpracy z agencją) contentu:
- podsumowania w formie video oraz filmy tematyczne (showreele, jubileusze firmowe), dbanie o ich ciekawą formułę,
- firmowy newsletter (wydania tygodniowe oraz okazjonalne),
- materiały wyświetlane na ekranach w poszczególnych biurach,
- posty cykliczne na social media,
- dokumenty, foldery, materiały onboardingowe.
- Organizacja wydarzeń dla pracowników (turnieje, gry, zawody wewnętrzne) przy współpracy z innymi działami firmy,
- Współpraca przy organizacji eventów ogólnofirmowych,
- Koordynacja przygotowania starterpaków oraz produkcji innego rodzaju gadżetów i materiałów dla pracowników,
- Współpraca z działem HR przy wyszukiwaniu i organizacji szkoleń,
- Twoje własne projekty :).
- Doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów EB,
- Doświadczenie w branży gier lub duże zainteresowanie branżą (warunek konieczny).
- Przynajmniej dwuletnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku,
- Lekkie pióro,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim i angielskim,
- Umiejętność posługiwania się prostymi narzędziami graficznymi oraz platformą Microsoft 365/MS Office,
- Znajomość języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie (najlepiej C1/C2), znajomość języka polskiego na poziomie C2,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Wysoka kultura osobista, zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
- Zainteresowania tematyką oscylującą wokół zagadnień HR,
- Pasja w wykonywaniu powierzonych obowiązków, chęć rozwoju osobistego,
- Pozytywne nastawienie.
- Umowę o pracę lub współpracę w oparciu o kontrakt B2B,
- Stabilne zatrudnienie na samodzielnym stanowisku,
- Elastyczne godziny pracy z możliwością pracy zdalnej; po pandemii miejsce pracy w nowoczesnym biurowcu,
- Współfinansowanie pakietu Multisport z dostępem do najlepszych obiektów sportowych,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Enel-Med (po okresie próbnym),
- Lekcje angielskiego lub japońskiego,
- Smaczną kawę, świeże soki i owoce, fotele do masażu w biurze.