Employee Facility Management
Firma Peek & Cloppenburg w nieoczekiwany sposób łączy ze sobą kilka elementów: zajmuje się nie tylko sprzedażą konfekcji, ale również projektuje i produkuje marki własne. Nasza firma posiada ponad 140 sklepów i dwie centrale – jedną w Düsseldorfie, a drugą w Wiedniu. Zatrudniamy ponad 16.000 pracowników, którzy dzięki swojej codziennej pracy zapewniają najwyższy poziom obsługi klientów w 15 krajach. Dzięki temu, w naszej firmie doświadczysz szczególnej różnorodności i podejmiesz nowe wyzwania.
ZADANIA
- Monitoring i konserwacja wyposażenia technicznego budynków we wszystkich sklepach w regionie
- Organizacja przeglądów, prac konserwacyjno-naprawczych i napraw instalacji technicznych
- Samodzielne usuwanie podstawowych usterek technicznych i wykonywanie różnych drobnych napraw
- Przygotowanie i planowanie budżetu zarządzania obiektem dla sklepów
- Zapewnienie bezpieczeństwa pracy zgodnie z oficjalnymi wymogami technicznymi i prawnymi
WYMAGANIA
- Wykształcenie średnie techniczne (preferowane doświadczenie: wentylacja, klimatyzacja, elektrotechnika)
- Doświadczenie w budownictwie
- Gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kategorii B)
- Odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność, dobra organizacja pracy, rzetelność, solidność
- Rzetelność, solidność i zorientowanie na cel
- Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
CO OFERUJEMY
- Dynamiczne środowisko pracy ukierunkowane na zespołowość i odpowiedzialność indywidualną
- Bezpieczeństwo koncernu rodzinnego o bogatej tradycji
- Indywidualny plan kariery
- Różnorodne możliwości rozwoju
- Zniżka pracownicza w sklepach P&C na terenie Polski
- Pakiet prywatnej opieki medycznej