Dla naszego klienta,
agencji marketingowej typu „FULL SERVICE”,
będącej częścią międzynarodowego biznesu,
szukamy osoby na stanowisko:
eMarketing Media Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Budowa koncepcji marketingowej i PR'owskiej nowego portfolio produktów firmy
- Aktywne pozyskiwanie nowych projektów/kampanii marketingowych dedykowanych dla kanału internetowego
- Czynna współpraca z aktualnymi klientami
- Aktywne uczestnictwo w rozwoju portfolio usług oferowanych przez firmę
- Współpraca z działami kreacji i technicznym
- Stała współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- Co najmniej dwu letnie doświadczenie w firmie z sektora nowych technologii lub agencji reklamowej interaktywnej, w szczególności doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych (internetowych dla dużych klientów)
- Doskonałe rozumienie technik SEO/SEM
- Doskonałe zrozumienie metodyk budowy społeczności internetowych
- Doskonałe zrozumienie metodyk marketingu szeptanego oraz nowych kanałów dostępu
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu prezentacji nowych produktów bądź usług
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami/ kampaniami internetowymi
- Doskonała znajomość nowych kanałów dotarcia do potencjalnych konsumentów potwierdzona doświadczeniem w co najmniej 3 projektach zrealizowanych dla dużych klientów (korporacje)
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację zarówno mówioną jak i pisaną
Dodatkowo
- Szukamy osób kreatywnych których pomysły wpłyną na naszą firmę i „otworzą oczy naszym klientom”
- Nie szukamy osób którzy chcą „krzyczeć” na konsumenta – lubimy pozytywny szept i ciekawy dialog
- Szukamy pozytywnych pragmatyków którzy już zrealizowali kilka kampanii (odnieśli parę porażek i sporo sukcesów – z których wyciągnęli odpowiednie wnioski)
- Jeżeli jesteś fanem internetu, a w portalach społecznościowych czujesz się „jak ryba w wodzie” to wyzwanie jest dla Ciebie.
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub kontrakt
- Pracę dla znanych, cenionych marek
- Możliwość rozwoju