na czas nieokreślony
Departament Produktów Klienta Indywidualnego - Warszawa, Chmielna 89
- przygotowujesz strategię rozwoju produktów i usług dla klientów indywidualnych,
- współtworzysz innowacyjne procesy dystrybucji z uwzględnieniem różnych kanałów sprzedaży,
- identyfikujesz oczekiwania i potrzeby klientów,
- poszukujesz inicjatyw w celu optymalizacji i zwiększenia efektywności procesów biznesowych,
- szukasz argumentacji dla działań mających wpływ na poprawę doświadczenia klienta w oparciu o badania marketingowe oraz analitykę,
- przygotowujesz strategię cen dla produktu z uwzględnianiem kanałów dystrybucji.
- masz doświadczenie we współpracy z partnerami zewnętrznymi w ramach ekosystemów (e-commerce, platformy internetowe, sieci detaliczne),
- masz doświadczenie w integracji kont osobistych i/lub narzędzi płatniczych z platformami internetowymi oraz sieciami detalicznymi w celu oferowania klientom dodatkowych korzyści, funkcjonalności,
- nie są Ci obce kwestie związane z open bankingiem oraz masz wiedzę w zakresie wymogów związanych z PSD2 i ich wykorzystania w budowaniu przewag konkurencyjnych przy tworzeniu innowacyjnych usług,
- masz doświadczenie we współpracy i wdrażaniu z zespołami IT rozwiązań, takich jak wspólne aplikacje, moduły w aplikacjach bankowych czy funkcje wspierające płatności online, offline,
- posiadasz umiejętności w analizowaniu kierunków rozwoju konkurencji: banków tradycyjnych, banków innowacyjnych 'challenger banks' oraz fintechów, trendów rynkowych jak np. ekonomia subskrypcji, które są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów,
- masz doświadczenie w budowaniu ofert „ all-in-one" integrujących codzienne potrzeby klientów nie tylko związane z produktami finansowymi.
- Praca hybrydowa Pracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
#TyWybierasz
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.