Dla naszego Klienta, znanego dealera samochodów ciężarowych, MotoKariera poszukuje osoby na stanowisko:
Ekspert wewnętrzny serwisu / trener
Miejsce pracy: Opole
Zakres obowiązków:
- Projektowanie i wdrażanie skutecznych metod pracy i systemów wspierających obsługę klienta
- Instruktaże stanowiskowe i szkolenia we wszystkich oddziałach firmy
- Tworzenie i wdrażanie baz dobrych praktyk
- Tworzenie i wdrażanie programów upsellingowych
- Prowadzenie szkoleń w zakresie podnoszenia umiejętności obsługi klienta
- Monitorowanie i raportowanie wskaźników
- Elastyczne i spontaniczne reagowanie na potrzeby szkoleniowe
- Samodzielne przeprowadzanie projektów szkoleniowych (coachingi, szkolenia grupowe)
- Aktywny udział we wprowadzaniu nowych tematów szkoleniowych
- Współpraca z kadrą zarządzającą
Nasz Klient oczekuje:
- Min. 2 – lat doświadczenia w pracy w serwisie np. Doradcy Serwisowego
- Znajomości narzędzi coachingowych oraz instruktażowych we wspieraniu polityki sprzedaży usług oraz obsługi klienta
- Wysokiego poziomu kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych
- Wysokiego poziomu kreatywności biznesowej pomocnej w realizacji strategii i misji firmy
- Umiejętności samodzielnego planowania i realizacji pracy – osiągania założonych celów
- Umiejętności posługiwania się narzędziami ewaluacji efektywności pracy trenerskiej
- Wysoko rozwiniętych umiejętności posługiwania się pakietem Office w tworzeniu prezentacji i materiałów szkoleniowych
- Gotowości do prowadzenia procesów wspierających sprzedaż oraz obsługę klienta na terenie całej Polski (mobilność)
- Czynnego prawa jazdy kat. B
- Dobrej organizacji pracy własnej i pozytywnego nastawienia do dynamicznego stylu pracy
Firma oferuje:
- Stabilność zatrudnienia, umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy, szkolenia
- Pracę pełną wyzwań, możliwość rozwoju osobistego
- Pracę w dynamicznym zespole
- Możliwość wdrażania własnych, nowych pomysłów i udziału w różnego rodzaju projektach