Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Ekspert w Dziale Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
ekspert
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1164 dni temu
 
Ekspert w Dziale Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych
Miejsce pracy: Warszawa
Docenimy cię za to, że:
  • posiadasz doświadczenie w dziale marketingu (idealnie w firmie o podobnym profilu działalności) i wiesz, jak układać planogramy,
  • orientujesz się w rynku produktów świeżych,
  • posługujesz się językiem angielskim umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2),
  • dobrze znasz Excel’a i potrafisz korzystać z funkcji: tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome, licz jeżeli oraz potrafisz wyciągać trafne wnioski z opracowanych wcześniej danych,
  • masz analityczne podejście do zadań, a skrupulatność i dokładność to cechy, które Cię wyróżniają,
  • nie przywiązujesz się tylko do tego, co znane i sprawdzone, ale także proponujesz i testujesz nowe (kreatywne) rozwiązania,
  • lubisz współpracować z ludźmi i dobrze czujesz się w pracy zespołowej.
Twoje zadania:
  • przeprowadzasz analizy asortymentowe, kategorialne, konkurencji, sklepów, akcji specjalnych, konceptów, sezonów itp.,
  • zarządzasz matrycą ról asortymentowych oraz dokonujesz rekomendacji asortymentowych dla działu handlowego pod kątem potrzeb i poziomów cenowych,
  • wspierasz dział handlowy w kontroli zobowiązań kontraktowych, konceptów, podpięć systemowych, oraz tworzenia i systematyzowania procedur związanych z asortymentem,
  • angażujesz się w projekty dotyczące powstawania nowych klastrów sklepowych oraz remodelingowania sklepów starszej generacji,
  • upraszczasz, optymalizujesz i kontrolujesz procesy w ramach współpracy z obszarem operacji i działem handlowym,
  • szukasz nowych rozwiązań handlowych i marketingowych tworzących przewagę konkurencyjną Carrefour na rynku,
  • wspierasz realizację naszej strategii w ramach swoich odpowiedzialności oraz szukasz możliwości ich implementacji w naszych placówkach handlowych.
Mamy dla Ciebie:
  • stabilne zatrudnienie: umowę o pracę na czas nieokreślony już po pół roku,
  • możliwość łączenia pracy z domu z pracą w naszych różnorodnych lokalizacjach,
  • realny wpływ na rozwój naszych formatów i konceptów handlowych,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną po przepracowaniu 6 miesięcy, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.


Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.

Podobne oferty

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...