- #strategia rynkowa
- #strategia
- #modele biznesowe
- #projekty strategiczne
- Co najmniej 2-3-letnie doświadczenie w kontrolingu, marketingu i sprzedaży lub konsultingu strategicznym
- Biegła znajomość Excela, w tym umiejętność posługiwania się funkcjami logicznymi, matematycznymi, statystycznymi i tekstowymi. Znajomość innych narzędzi analitycznych oraz służących do prezentacji danych (np. PowerBI) jako dodatkowa pożądana kwalifikacja
- Znajomość podstawowych pojęć z dziedziny finansów i ekonomii
- Rozwinięte kompetencje analityczne oraz umiejętność krytycznego i strategicznego myślenia jak i wyciągania wniosków oraz proponowania rekomendacji
- Umiejętność tworzenia modeli biznesowych, strategicznych (wysokopoziomowych) biznesplanów usług i inwestycji oraz prognoz ilościowych rozwoju różnych segmentów rynkowych
- Wiedza i rozumienie polskiego oraz europejskiego rynku telekomunikacyjnego w obszarze usług i infrastruktury oraz rynków różnych usług cyfrowych, znajomość trendów, z uwzględnieniem nowych modeli i obszarów działania
- Potwierdzone doświadczenie w projektach strategicznych zakończonych wdrożeniem jako dodatkowa pożądana kwalifikacja (np. nowej usługi, realizacja inwestycji, transakcją M&A)
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
- Wysokie umiejętności komunikacyjne w zakresie samodzielnego prezentowania wyników swoich prac (on-line, bezpośrednio) w języku angielskim i polskim
- Umiejętność realizacji różnorakich, odmiennych zadań w krótkich terminach i w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu
- Samodzielność i proaktywność
- Nastawienie na pracę zespołową
- Wysokie standardy etyczne i kultura osobista
- Samodzielne tworzenie strategicznych modeli biznesowych i finansowych (np. weryfikacja potencjału nowej inwestycji, wstępna weryfikacja zasadności zakupu aktywów, ocena skutków finansowych zmian regulacyjnych)
- Samodzielne tworzenie analiz rynku i konkurencji w zakresie wybranych segmentów; analizowanie i wyciągania wniosków z wyników finansowych operatorów oraz w oparciu o informacje z konferencji, news’ów, wywiadów, artykułów prasowych, raportów
- Prezentowanie i uzasadnienie wyników swoich prac w języku angielskim i polskim w ramach Grupy Orange, w tym Członkom Zarządu OPL
- Uczestnictwo w transwersalnych projektach w ramach OPL i Grupy Orange wdrażających strategiczne projekty i inicjatywy
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.