- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Dołącz do zespołu, w którym odpowiadamy za kreowanie konkurencyjnej oferty produktów oszczędnościowych. Uwzględniamy przy tym potrzeby klienta oraz dbamy o to, aby tworzyć pozytywne całościowe doświadczenie klienta przy korzystaniu z produktów/usług. Zapewniamy realizację polityki sprzedaży poszczególnych produktów. Odpowiadamy zarówno za sprzedaż tych produktów oraz dbamy o realizację celów finansowych, zarówno przychodowych jak i kosztowych. Kształtujemy ceny produktów w ramach strategii segmentowej oraz strategii Banku dla poszczególnych segmentów klientowskich.
Szukamy osoby, która będzie kreowała i zarządzała ofertą depozytową dbając o potrzeby klientów oraz wynik finansów.
Zadania, które czekają na Ciebie:
- kształtowanie polityki cenowej, monitoring wyników sprzedaży oraz dochodowości,
- stworzenie segmentacji klientów w obszarze depozytów bazując na ich potrzebach i działaniach,
- tworzenie założeń do modeli określających wrażliwość cenową i lojalność klientów oraz współpraca z zespołem CRM nad tworzeniem narzędzi analitycznych z tego zakresu,
- przygotowanie strategii sprzedaży do produktów i scenariuszy sprzedażowych,
- inicjowanie i prowadzenie projektów wpierających rozwój oferty oraz budowanie bazy oszczędnościowej banku,
- poszukiwanie nowych potencjałów, rozwiązań problemów biznesowych, określanie kierunków rozwoju oferty produktowej,
- monitorowanie zachowań klientów w odniesieniu do produktów depozytowych (segmenty, kanały sprzedaży, wyniki finansowe)
Będziesz mógł uczestniczyć w:
- strategicznych projektach rozwijających ofertę depozytową banku,
- inicjowaniu zmian oraz innowacji w ofercie, ścieżkach sprzedaży poszczególnych produktów oraz w sposobie obsługi klientów w dostępnych kanałach dystrybucji,
- tworzeniu wizji, wymagań biznesowych oraz zarządzanie priorytetami wdrożeniowymi w ramach interdyscyplinarnych zespołów wdrożeniowych w obszarach IT oraz procesów,
- przygotowaniu działań marketingowych wspierających sprzedaż wraz z zespołami segmentowo-komunikacyjnymi,
- realizacji pomysłów „odkrytych w liczbach”.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz wiedzę i praktyczne doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów,
- posiadasz silne zdolności analityczne,
- potrafisz przekładać idee na rozwiązania funkcjonalne,
- potrafisz planować zadania i monitorować ich realizację,
- masz doświadczenie w budowaniu i testowaniu wartości dla klientów,
- cechuje Cię otwartość na współpracę z różnorodnymi zespołami,
- mile widziane doświadczenie w tworzeniu założeń biznesowych przy tworzeniu i wykorzystywaniu modeli statystycznych (np. lojalności / wrażliwości cenowej),
- mile widziana znajomość SQL i pracy na dużych zbiorach danych.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i dołącz do zespołu:)
Co dalej?
- Zapoznamy się z Twoim CV i formularzem.
- Porozmawiasz online z menedżerem, rekruterką
- Damy znać, jak Ci poszło – trzymamy kciuki za ofertę!
Oferujemy:
umowę o pracę, hybrydowy model pracy.
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy