- Doświadczenie w obszarach: marketingu, sprzedaży i obsługi w kanałach online i rozwoju biznesu
- Znajomość specyfiki kanałów cyfrowych i e-commerce
- Myślenie strategicznie i kierowanie się innowacyjnym podejściem w kreowaniu wartości biznesowej opartej na rozwoju cyfrowych doświadczeń klientów
- Znajomość trendów i ich biznesowe zastosowania w obszarze rozwiązań Digital
- Umiejętności analityczne i zdolność do wnioskowania i generowania pomysłów na bazie danych, wskaźników, analiz i trendów
- Zaangażowanie, kreatywność w działaniu, myślenie “out of the box”
- Dobra organizacja pracy własnej (samodzielność i własna inicjatywa)
- Zaawansowana znajomość MS PowerPoint oraz poczucie estetyki i umiejętność dbania o szczegóły
- Umiejętność efektywniej współpracy z innymi obszarami i budowania relacji wspierających realizację celów biznesowych.
- Zdolność inspirowania zespołów do kreatywności, podejmowania inicjatyw oraz szukania niestandardowych rozwiązań.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2)
- Zainteresowanie technologią i innowacyjnymi rozwiązaniami będzie dodatkowym atutem
- Kreowanie i monitoring realizacji strategii i kierunków rozwoju obszaru Digital
- Monitorowanie i analizowanie działań konkurencji oraz trendów na rynku pod kątem innowacyjnych rozwiązań technologicznych i biznesowych
- Analiza potencjału biznesowego i możliwości zastosowania zidentyfikowanych rozwiązań w obszarze Digital
- Współpraca z partnerami biznesowymi wewnątrz i na zewnątrz organizacji (w tym w grupie Orange)
- Analiza i formułowanie rekomendacji na podstawie danych z różnych źródeł, takich jak, raporty, badania i analizy rynkowe
- Przygotowywanie i prezentacja materiałów zarządczych zawierających rekomendacje działań i decyzji dotyczących innowacji i kierunków strategicznych
- Wspieranie budowy kultury innowacyjności w obszarze Digital poprzez komunikację i realizację działań rozwojowych dla pracowników
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.