- Projekty
- customer experience
- strategia
- B2C
- doświadczenia klienta
- Masz doświadczenie z obszarów, w których w centrum uwagi jest Klient oraz budowanie jego pozytywnych doświadczeń (np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing).
- Masz doświadczenie w pracy w projektach, szczególnie prowadzonych metodami zwinnymi.
- Cechuje Cię orientacja na klienta i budowanie jego pozytywnych doświadczeń.
- Potrafisz analizować dane, wyciągać na ich podstawie wnioski i prezentować je.
- Potrafisz pokazać wpływ wdrożeń na doświadczenia Klienta i zarekomendować działania z uwzględnieniem perspektywy biznesowej różnych interesariuszy.
- Masz wysoką motywację do realizacji celów biznesowych.
- Masz dobrą praktyczną znajomość Microsoft Office, szczególnie Excela oraz Power Pointa.
- Komunikujesz się swobodnie w języku angielskim.
- Cechuje Cię orientacja na współpracę i poszukiwanie nowych rozwiązań.
- Znajomość branży telekomunikacyjnej oraz zainteresowanie nowymi technologiami (np. AI, chatGPT) będą dodatkowymi atutami.
- Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów.
- Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań.
- Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów.
- Realizowanie inicjatyw wspierających proces wdrożenia strategii. Współpraca z kluczowymi interesariuszami w zakresie definiowania i uruchamiania działań naprawczych.
- Monitorowanie wdrażania strategii obszaru Doświadczeń Klientów.
- Prowadzenie projektów strategicznych w Doświadczeniach Klientów.
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.