Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/197/10/2017
Główne zadania:
•koordynacja i wykonywanie cyklicznej analizy ryzyka teleinformatycznego w Banku.
•bieżące wsparcie merytoryczne pracowników Banku w zakresie przeprowadzania analizy ryzyka teleinformatycznego.
•zapewnienie realizacji procesu zarządzania ryzykiem teleinformatycznym zgodnie z przepisami Banku.
•projektowanie przepisów wewnętrznych z zakresu bezpieczeństwa informatycznego i zarządzania ryzykiem teleinformatycznym w Banku oraz ich przegląd i aktualizacja.
•udział w zapewnieniu zgodności przepisów wewnętrznych z zakresu bezpieczeństwa informatycznego i zarządzania ryzykiem teleinformatycznym z wymaganiami prawnymi (wytyczne KNF, ustawy i rozporządzenia krajowe i unijne) oraz standardami branżowymi (np. norma ISO 27001, ISO 31 000, standardy: NIST i SANS).
•przeprowadzanie szkoleń i warsztatów z obszaru zarządzania ryzykiem teleinformatycznym oraz z zakresu obsługi narzędzia dedykowanego do analizy ryzyka.
•sporządzanie raportów i informacji zarządczych dotyczących bezpieczeństwa SIB, na podstawie wyników analizy ryzyka teleinformatycznego Banku.
•współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów oraz nadzór nad realizacją przydzielonego budżetu.
Oczekujemy:
•3 – 5 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym
•doświadczenia w zakresie zarządzania ryzykiem w sektorze finansowym
•znajomości metod szacowania i oceny ryzyka (szczególnie w zakresie cyberbezpieczeństwa)
•znajomości normy Zarządzanie Ryzykiem ISO 31000
•znajomości regulacji i wytycznych KNF, ustaw i rozporządzeń dotyczących bezpieczeństwa informatycznego
•znajomości standardów związanych z bezpieczeństwem informatycznym: np. norma ISO 27000, standardy: NIST i SANS
•doświadczenia w zarządzaniu projektami w dużych organizacjach
•umiejętności organizacji i planowania pracy własnej
•umiejętności analizy i syntezy
•wysokich kompetencji komunikacyjnych
•język angielski - komunikatywny
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.