Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/249/02/2018
Jeśli:
• posiadasz wykształcenie wyższe
• masz min 2- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• masz doświadczenie z zakresu zarządzania produktem z obszaru consumer finance
• posiadasz wiedzę w zakresie ochrony konsumentów i wymogów formalnych związanych z komunikacją oferty
• znasz obszar rynku consumer finance
• jesteś zorganizowany, potrafisz pracować w zespole oraz samodzielnie
• jesteś zaangażowany i stale się rozwijasz
• umiesz dokumentować wyniki swojej pracy i formułować wnioski
• znasz MS Office ( Excel, Power Point)
• znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
• interesujesz się projektowaniem i analizą procesów i narzędzi wspierających procesy kredytowe
Czekamy właśnie na Ciebie!
Jako Ekspert ds. zarządzania produktem będziesz odpowiedzialny za:
• opracowanie koncepcji nowych produktów i ich rozwój z uwzględnieniem innowacji zachodzących na rynku
• opracowanie strategii produktowych i sprzedażowych produktów
• analizę rynku kredytów i pożyczek gotówkowych w zakresie oferty jak i zachowań klientów oraz konkurencji i na tej podstawie rekomendowanie zmian
• przygotowywanie założeń do kampanii marketingowych
• inicjowanie i koordynowanie działań innowacyjnych w zakresie funkcjonalności produktów oraz współpraca w tym zakresie z innymi strukturami organizacyjnymi Banku i podmiotami Grupy Kapitałowej Banku
• analizę efektywności działania kanałów dystrybucji i rekomendowanie zmian
• udział w procesie rozpatrywania wniosków i reklamacji klientów
• udział w przygotowywaniu projektu polityki kredytowej Banku w zakresie finansowania klientów rynku detalicznego
• opiniowanie projektów ustaw, rozporządzeń i innych aktów prawnych w celu wspierania budowy sprawnego systemu kredytowania konsumenckiego w Polsce
• opracowanie procedur obsługi produktów
• przygotowanie materiałów szkoleniowych dotyczących zarządzanej oferty
• określanie założeń merytorycznych do opracowywania nowych lub modyfikacji istniejących aplikacji wspierających obsługę produktów
Dołączając do nas zyskujesz:
• stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę
• możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w obszarze klienta detalicznego, w największej instytucji finansowej w kraju
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.