Miejsce pracy: Katowice lub Warszawa
Nr ref.: CEN/052/07/2017
Główne zadania:
• administrowanie stacjami roboczymi i urządzeniami peryferyjnymi oraz ich monitoring, w tym identyfikowanie błędów w oprogramowaniu stacji roboczych
• udział w projektowaniu, tworzeniu, wdrażaniu i modyfikacji aplikacji wspomagających zarządzanie i monitorowanie stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych oraz zwiększających ich niezawodność i efektywność
• zarządzanie i administrowanie kontami użytkowników stacji roboczych
• tworzenie pakietów instalacyjnych oprogramowania, masowa dystrybucja i aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych
• administrowanie i bieżące utrzymywanie środowisk testowych dla potrzeb wdrażania aplikacji i standardów pracy stacji roboczych
• uczestnictwo w testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych (w tym oprogramowania) dla stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
• realizacja obsługi zgłoszeń od użytkowników w zakresie funkcjonowania sprzętu informatycznego i oprogramowania zainstalowanego na stacjach roboczych
• wsparcie Zespołu Zarządzania Zasobami IT w inwentaryzacji i okresowej weryfikacji składników majątkowych w zakresie zasobów teleinformatyki, z wykorzystaniem dostępnych w tym zakresie narzędzi
• współpraca w zakresie definiowania oraz wdrażanie standardów sprzętu i oprogramowania na stacjach roboczych i urządzeń peryferyjnych oraz współudział przygotowywaniu propozycji zmian w tych standardach
• współpraca z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisu urządzeń informatycznych oraz obsługi stacji roboczych
• przygotowywanie propozycji dotyczących planowania wydatków dotyczących projektowania, rozwoju i wdrażania rozwiązań wspierających zarządzania środowiskiem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
• wsparcie działań struktur kryzysowych tworzonych na potrzeby awarii SIB
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: informatyczny, ekonomiczny, prawny, techniczny)
• wiedza z zakresu technologii informatycznych
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel- zaawansowany użytkownik)
• wiedzy z zakresu projektowania procesów informatycznych, tworzenia instrukcji, procedur
• wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz jasnego formułowania pytań i interpretacji informacji
• dobrej znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.