Ekspert ds. Zarządzania Jakością Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ZPT-6991
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- realizacji działań związanych z podnoszeniem poziomu jakości obsługi i efektywności sprzedaży segmencie klienta indywidualnego,
- monitorowaniu i utrzymywaniu standardów sprzedaży i obsługi klientów w Departamencie Sprzedaży Cyfrowej,
- odpowiedzialności za przygotowywanie kampanii komunikacyjnych z zakresu jakości i standardów sprzedaży oraz obsługi klientów sieci sprzedaży,
- bieżącej analizie rynków i zmieniających się trendów w obszarze customer experiene , customer effort,
- aktywnym udziale w pracach związanych z uczestnictwem banku w rankingach jakości sprzedaży i obsługi Newsweek, Forbes, TNS Polska, Moje bankowanie itp.,
- realizacji szkoleń z zakresu standardów obsługi dla pracowników Departamentu Sprzedaży Cyfrowej,
- przygotowywaniu działań rozwojowych dla bankierów, w tym prowadzenie warsztatów i treningów rozwojowych z zakresu jakości sprzedaży, narzędzi sprzedażowych, oferty produktowej, rozmowy sprzedażowej itp.
Aplikuj na to stanowisko, jeśli:
- chciałbyś rozwijać swoją karierę w roli Trenera- prowadzenia warsztatów / szkoleń / coachingów,
- znasz doskonale produkty bankowe i procesy zdalne,
- posiadasz umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów sprzedażowych przez telefon,
- posiadasz wysokie kompetencje i umiejętności interpersonalne,
- jesteś nastawiony na realizację celów,
- posiadasz motywację do działania i otwartość na zmiany,
- posiadasz wykształcenie min. średnie.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szkolenia wdrożeniowe i wewnętrzne dające możliwość bycia ekspertem w tej dziedzinie,
- realne możliwości rozwoju zawodowego,
- atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy,
- dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).