Ekspert ds. Zarządzania Jakością Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ZPT-5254
Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada doświadczenie w pracy w banku z klientem detalicznym
- posiada doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu warsztatów
- posiada wiedzę na temat badań jakościowych
- zna i stosuje mierniki jakości
- posiada zaawansowana znajomość pakietu MS Office
- potrafi identyfikować potrzeby i wyciągać wnioski z badań oraz przekładać je na rozwiązania produktowe
- cechuje Cię duża samodzielność i umiejętność pracy przy kilku projektach równocześnie
Mile widziana znajomość metodyki badania Tajemniczy Klient.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- pomiarze satysfakcji klientów we wszystkich punktach styku z bankiem oraz dostarczanie organizacji informacji,
- przeprowadzaniu wizytacji w Oddziałach Banku oraz weryfikacja przestrzegania przez pracowników przyjętych standardów jakości obsługi klienta,
- rekomendacji zmian w standardzie jakości obsługi klientów, podnoszących jakość procesu wpływających na wyniki sprzedażowe, jakościowe,
- stała współpraca z innymi komórkami Banku w ramach realizowanych projektów,
- przeprowadzanie warsztatów i prezentacji celem poprawy customer experience,
- analiza rynku i zmieniających się trendów w obszarze customer experience,
- kreowanie nowych inicjatyw mających wpływ na maksymalizację sprzedaży oraz poprawę jakości obsługi.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- praca w oparciu o wartości - zwinność, prostota, zespołowość i etyka,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).