Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- współpracę z Oddziałami Banku na wyznaczonym obszarze Polski
- budowanie relacji i wsparcie Doradców Banku w procesie sprzedaży
- procesy szkoleniowe w Oddziałach w zakresie produktów eService
- realizowanie planów sprzedażowych w ramach zarządzanego portfela
- wysokie umiejętności interpersonalne
- doświadczenie w sprzedaży
- mile widziane doświadczenie w strukturach bankowych
- umiejętność budowania relacji
- umiejętność prowadzenia szkoleń i wystąpień publicznych
- gotowość do pracy w terenie i częstych podróży służbowych
- samodzielność, kreatywność i inicjatywa
- znajomość obsługi programów pakietu MS Office
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- samochód służbowy
- narzędzia pracy - laptop, telefon komórkowy