w Centrali Banku BGŻ.
Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
- inicjowanie, wypracowywanie oraz wdrażanie strategii sprzedaży produktów i usług bankowych oraz bankowo – ubezpieczeniowych w kanale telefonicznym oraz internetowym,
- inicjowanie oraz wypracowywanie działań w obszarze rozwoju oraz poprawy efektywności procesów sprzedaży w kanałach telefonicznym oraz internetowym,
- prowadzenie wewnętrznych inicjatyw/projektów związanych z rozwojem funkcjonalności oraz wzrostem efektywności procesów sprzedaży w kanałach bankowości telefonicznej oraz internetowej,
- poszukiwanie oraz pozyskiwanie dla Banku nowych źródeł pozyskania baz do akcji telemarketingowych oraz formularzy kontaktu/wniosków o produkty z Internetu,
- inicjowanie oraz monitorowanie realizacji działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży w kanałach telefonicznym oraz internetowym,
- analiza rynku bankowych usług telefonicznych oraz internetowych pod kątem wykorzystania nowych możliwości rozwoju biznesu.
- wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: bankowość, finanse,ekonomia, informatyka,
- doświadczenia zawodowego min 5-latniego w obszarze: sprzedaży/wsparcia sprzedaży,
- mile widziane doświadczenie z pracy w instytucji finansowej w Contact Center oraz prowadzenia/uczestniczenia w realizacji projektów rozwojowych w zakresie sprzedaży za pośrednictwem kanałów telefonicznego lub/oraz internetowego,
- wysokiego poziomu wiedzy z zakresu sprzedaży, wsparcia sprzedaży oraz prowadzenia projektów/ inicjatyw rozwojowych,
- wiedzy z zakresu obsługi komputera i programów MS Office (Excel, Word, Power Point),
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
- kreatywności,
- odpowiedzialności,
- umiejętności precyzyjnego formułowania informacji w przekazie ustnym i pisemnym,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktu,
- umiejętności pracy w zespole,
- dobrej organizacji pracy,
- zorientowania na wynik,
- wysokiej kultury osobistej.
- dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
- pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
- wsparcie w rozwoju,
- opiekę medyczną oraz pakiet sportowo – rekreacyjny i dopłaty do wypoczynku.
Poznaj
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.
Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.