Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/111/05/2017
Główne zadania:
• zapewnienie optymalnych procesów produktowych i obsługi kredytów i pożyczek niezabezpieczonych hipotecznie dla osób prywatnych
• tworzenie i wdrażanie działań wspierających sprzedaż kredytów i pożyczek niezabezpieczonych hipotecznie dla osób prywatnych
• opracowywanie propozycji i zapewnienie wdrażania (we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali) działań zmierzających do optymalizacji procesów produktowych, w tym z uwzględnieniem multikanałowości dystrybucji i obsługi produktów, kampanii sprzedażowych, działań marketingowych i komunikacyjnych oraz konkursów skierowanych do klientów
• inicjowanie i określanie założeń merytorycznych do opracowywania nowych lub modyfikacji istniejących aplikacji i wspierających sprzedaż produktów
• opracowywanie i kształtowanie, na podstawie propozycji właściwych jednostek oraz komórek organizacyjnych Centrali polityki kredytowej w zakresie finansowania klientów rynku detalicznego zapewniającej stabilność portfela z perspektywy strat kredytowych oraz udział w odpowiednich segmentach rynku
• analiza procesów produktowych pod kątem ryzyka kredytowego oraz inicjowanie zmian w celu ich optymalizacji
• opracowywanie rozwiązań w zakresie wykorzystywania nowych technologii umożliwiających sprzedaż produktów w nowoczesnych i efektywnych kanałach dystrybucji
• wspieranie ROD i oddziałów w zakresie sprzedaży produktów
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane kierunki ekonomia, zarządzanie
• min 5 letniego doświadczenia w tworzeniu i wdrażania działań wspierających sprzedaż kredytów
• znajomości ofert konkurencji w zakresie kredytów dla osób prywatnych
• doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu działań wspierających sprzedaż kredytów
• umiejętności analizy procesów produktowych pod katem ryzyka
• doświadczenia we współpracy z siecią oddziałów
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
Oferujemy:
• umowę o pracę
• możliwość współpracy z liderami branży
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.