- aktywnie pozyskiwać Klientów w wyznaczonym regionie, pracować niestacjonarnie
- słuchać, umiejętnie reagować na zdiagnozowane potrzeby i skutecznie doradzać
- promować i sprzedawać usługi Orange oparte na technologii światłowodowej i inne
- prowadzić wspierające sprzedaż działania marketingowe, raportować
- działać na terenie przygotowanym do realizacji kampanii promocyjnej
- swoją postawą kształtować pozytywny wizerunek marki Orange
- cechy takie jak przedsiębiorczość, otwartość na wyzwania, komunikatywność
- motywację do pracy i zaangażowanie w realizację postawionych celów
- ambicję do poszerzania wiedzy z zakresu nowych technologii telekomunikacyjnych
- podstawową znajomość obsługi komputera i popularnych systemów mobilnych
- doświadczenie w sprzedaży oraz w budowaniu relacji z Klientami będzie atutem
- korzystną formę zatrudnienia – podpisanie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premie dodatkowe
- godziny pracy oraz zakres działań ustalany wraz z managerem
- pracę z wykorzystaniem nowoczesnych, mobilnych systemów IT
- certyfikacje, szkolenia i rozwój zawodowy u lidera rynku telekomunikacyjnego
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.