Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Jeżeli:
-
sprzedaż jest Twoją pasją
-
łatwo nawiązujesz kontakty
-
potrafisz budować długofalowe relacje z Klientami
-
jesteś kreatywny, ambitny i z determinacją dążysz do celu
-
a także nie boisz się nowych wyzwań
To właśnie takich osób szukamy!
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów, którzy dołączą do zespołu wysokiej klasy specjalistów na stanowisko:
-
aktywne pozyskiwanie nowych klientów
-
budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami
-
realizowanie planów sprzedażowych w ramach indywidualnego portfela Klientów
-
budowanie pozytywnego wizerunku eService wśród klientów biznesowych
-
możliwość realizacji własnych ambicji zawodowych w dynamicznie rozwijającej się organizacji
-
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
możliwość aktywnego podnoszenia kompetencji sprzedażowych
-
atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy
-
samochód służbowy
-
narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, tablet i telefon komórkowy)
-
prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
doświadczenia w sprzedaży usług w sektorze B2B
-
potwierdzonych sukcesami kompetencji sprzedażowych i interpersonalnych w zakresie budowania długotrwałych relacji z klientem
-
umiejętności prowadzenia prezentacji sprzedażowych
-
kreatywności, przedsiębiorczości i inicjatywy
-
bardzo dobrej organizacji i umiejętności zarządzania czasem pracy
-
wysokiej motywacji
-
wykształcenia wyższego