- kreowanie i uczestnictwo w innowacyjnych projektach wdrażających nowe funkcjonalności w procesie obsługi procesu sprzedażowego w kanale online
- realizację założonych planów sprzedażowych w celu wdrażania strategii rozwoju sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Orange Polska
- współpracę z zewnętrznymi programami partnerskimi, właścicielami serwisów internetowych, sieciami afiliacyjnymi
- rozpoznawanie i wdrażanie możliwości rozwoju programów partnerskich, dostarczanie i monitorowanie aktualnej oferty w sprzedaży partnerskiej
- wykonywanie monitoringów procesów zakupowych, monitorowanie konwersji, raportowanie zwrotu z inwestycji prowadzonych akcji u danych partnerów
- doświadczenie w obszarze sprzedaży internetowej
- umiejętność stosowania narzędzi digitalnych
- znajomość języka HTML
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka angielskiego
- skuteczność w realizacji celów
- umiejętność skutecznego przekonywania
- rozwoju zawodowego
- pracy w gronie ekspertów
- udziału w ciekawych projektach
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.