Poszukujemy Kandydatów/ Kandydatek na stanowisko:
- Rozwój strategii dla segmentu Klientów zamożnych,
-
Podejmowanie działań ukierunkowanych na wzrost rentowności segmentu Klientów zamożnych i poziomu ich satysfakcji ze współpracy z Bankiem,
-
Inicjowanie zmian w ofercie dedykowanej Klientom zamożnym (produkty, usługi, wartości dodane, cena),
-
Dopasowanie procesów i kanałów dystrybucji w celu zapewnienia maksymalnej wygody i wysokiej jakości świadczonych usług,
-
Opracowywanie koncepcji działań marketingowych w celu wsparcia realizacji strategii segmentu,
-
Monitorowanie sytuacji rynkowej oraz identyfikowanie zmieniających się potrzeb Klientów zamożnych w celu ciągłego dostosowywania dedykowanej oferty i modelu obsługi,
-
Współpracę z innymi jednostkami Banku w zakresie realizowanych zadań,
-
Analizę, wyciąganie wniosków oraz wydawanie rekomendacji w oparciu o uzyskane dane.
- Min. 4-letniego doświadczenia w instytucji finansowej w obszarze rozwoju produktów, zarządzania segmentami Klientów lub obsługi Klientów zamożnych,
-
Bardzo dobrego rozumienia potrzeb i oczekiwań Klientów zamożnych,
-
Bardzo dobrej znajomości produktów z zakresu rynku kapitałowego,
-
Doświadczenia w rozwoju oferty dedykowanej Klientom zamożnym,
-
Umiejętności stosowania narzędzi marketingu bezpośredniego,
-
Umiejętności analizowania złożonych raportów i wyciągania wniosków na ich podstawie,
-
Umiejętności zarządzania projektem,
- Bardzo dobrej znajomości Power Point i Excel,
- Samodzielności w rozwiązywaniu złożonych problemów.
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i premię uzależnioną od osiąganych wyników,
-
Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
Samodzielne stanowisko pracy,
-
Pracę w energicznym i ambitnym zespole w najbardziej innowacyjnym banku w Polsce,
-
Możliwość rozwoju zawodowego.
z dopiskiem: DSG/E/01/17 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.