Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService w Polsce i na rynkach zagranicznych liczy ponad 230 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- rozwój oferty produktowej eService w zakresie płatności w eCommerce i mCommerce, w tym szybkie przelewy internetowe Pay-By-Link, BLIK, płatności kartowe i inne rozwiązania
- identyfikowanie możliwych obszarów do rozwoju oraz tworzenie rekomendacji, wraz z proponowanym modelem biznesowym
- analizę otoczenia konkurencyjnego i przygotowywanie na jej bazie cyklicznych analiz i raportów
- optymalizację procesów biznesowych i operacyjnych związanych z ich funkcjonowaniem
- analizę potrzeb Klientów i Spółki pod kątem planowania budowy nowych produktów i usług
- wyniki sprzedaży i efektywność przydzielonego portfolio produktów i usług
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, bankowość, zarządzanie, marketing)
- bardzo dobra znajomość nowoczesnych rozwiązań płatniczych (z koncentracją na eCommerce/ mCommerce), w tym w ramach aplikacji mobilnych
- doświadczenie w zarządzaniu produktami na rynku płatniczym, bankowym lub szeroko rozumianym finansowym
- sprawność w tworzenia business case’ów i analiz rynku
- znajomość języka angielskiego
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- elastyczne piątki
- owocowe wtorki i czwartki, chill roomy i dobrą kawę