- przygotowywanie katalogów promocyjnych pod względem oferty handlowej;
- analiza zakończonych promocji;
- wsparcie podczas wyboru ofert promocyjnych dla nowo otwierających się sklepów;
- koordynacja timingów i harmonogramów pracy pomiędzy działami;
- stała współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Operacji;
- przygotowywanie analiz adhoc na potrzeby Działu Rozwoju Sprzedaży.
- bardzo dobrą organizację czasu pracy,
- systematyczność, dokładność, terminowość,
- dobrą znajomość Excela - tabele przestawne,
- umiejętność wyciągania wniosków z danych,
- wysoki poziom komunikatywności.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo (1,5 roku),
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.