Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Badań Rynku Warszawa
Ekspert ds. Projektu Badań Marketingowych

Ekspert ds. Projektu Badań Marketingowych

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
ekspert
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
51 dni temu
Ekspert ds. Projektu Badań Marketingowych
Warszawa
Twoje zadania: 
  • prowadzenie panelu klientów Carrefour (odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowanie, rozwiązywanie problemów klientów, przeprowadzanie badań na panelu etc.),
  • przygotowywanie, nadzorowanie, akceptowanie kwestionariuszy, badań oraz analiza wyników,
  • odpowiedzialność za współpracę i komunikację z biurem badań we Francji, 
  • koordynowanie ankiet online dla klientów e-commerce,
  • prowadzenie badań wizerunku marki,
  • kontakt ze sklepami, rozpowszechnianie wiedzy o Panelu i badaniach klienckich,
  • realizowanie potrzeb badań ad-hoc (odpowiedzialność za zdefiniowanie problemów badawczych, opracowanie najlepszej metody, współpraca z agencją realizującą badanie, nadzorowanie powstawania raportu),
  • raportowanie wyników badań - przedstawianie na różnych szczeblach organizacji.

Docenimy Cię za to, że: 

  • ukończyłeś/-łaś studia na kierunku socjologia, ekonomia lub pokrewne,
  • masz zdolności analityczne,
  • biegle posługujesz się pakietem MS Office,
  • znasz język angielski i francuski na poziomie min. B2,
  • masz doświadczenie w pracy z panelem klienckim oraz w organizowaniu badań klientów (ilościowych i jakościowych),
  • potrafisz tworzyć raporty i wyciągać z nich wnioski.
Mamy dla Ciebie:
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.

Podobne oferty

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...