- prowadzenie panelu klientów Carrefour (odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowanie, rozwiązywanie problemów klientów, przeprowadzanie badań na panelu etc.),
- przygotowywanie, nadzorowanie, akceptowanie kwestionariuszy, badań oraz analiza wyników,
- odpowiedzialność za współpracę i komunikację z biurem badań we Francji,
- koordynowanie ankiet online dla klientów e-commerce,
- prowadzenie badań wizerunku marki,
- kontakt ze sklepami, rozpowszechnianie wiedzy o Panelu i badaniach klienckich,
- realizowanie potrzeb badań ad-hoc (odpowiedzialność za zdefiniowanie problemów badawczych, opracowanie najlepszej metody, współpraca z agencją realizującą badanie, nadzorowanie powstawania raportu),
- raportowanie wyników badań - przedstawianie na różnych szczeblach organizacji.
Docenimy Cię za to, że:
- ukończyłeś/-łaś studia na kierunku socjologia, ekonomia lub pokrewne,
- masz zdolności analityczne,
- biegle posługujesz się pakietem MS Office,
- znasz język angielski i francuski na poziomie min. B2,
- masz doświadczenie w pracy z panelem klienckim oraz w organizowaniu badań klientów (ilościowych i jakościowych),
- potrafisz tworzyć raporty i wyciągać z nich wnioski.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.