Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Szukamy osoby doświadczonej w pracy zespołowej ukierunkowanej na satysfakcję klienta, nastawionej na dobrą organizację pracy oraz nadzór nad realizacją zadań specjalistów według określonych KPI.
Praca na tym stanowisku to także rozwój i monitorowanie poprawności funkcjonowania narzędzi, kanałów oraz standardów obsługi.
Twoje zadania:
- nadzór nad pracą zespołu specjalistów obsługi zgłoszeń (rekrutacja, wdrażanie, organizacja pracy, szkolenia, motywowanie)
- aktywny udział w rozwoju efektywnej obsługi klientów i użytkowników aplikacji mobilnej „żappka”
- monitorowanie, raportowanie oraz dążenie do realizacji wyznaczonych KPI
- współtworzenie i aktualizacja materiałów wspierających procesy obsługowe (np. FAQ)
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- zbieranie opinii użytkowników, analiza pod kątem rekomendacji zmian w aplikacji
- monitowanie poprawności funkcjonowania kanałów zgłoszeń, zgłaszanie usterek oraz propozycji usprawnień
- wdrażanie nowych narzędzi obsługi klientów
- efektywna współpraca z klientem wewnętrznym
- wspieranie procesów testowania aplikacji (UAT) oraz detekcji nadużyć (fraud)
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za obsługę klienta (preferowany obszar aplikacji mobilnych, programów lojalnościowych, oprogramowania SaaS lub serwisów online/e-commerce)
- znajomości specyfiki problemów występujących w aplikacjach mobilnych (Android, iOS), programach lojalnościowych, narzędziach automatyzacji marketingu
- doświadczenia w rozwiązywaniu problemów występujących w złożonych środowiskach (połączenie wielu systemów, mix świata offline i on-line)
- wysokich zdolności komunikacyjnych i doświadczenia w pracy z klientem wewnętrznym
- dojrzałość biznesowej i nastawienia na cel
- zdolności analizy sytuacji, wyciągania i komunikowania wniosków
- gotowość do pracy zmianowej
- perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
- lokalizację biura w centrum Poznania
- wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
przyjazną, nieformalną atmosferę pracy