Jesteśmy zespołem profesjonalnych, efektywnych i wspierających się wzajemnie ludzi. Jeśli posiadasz te trzy cechy, to prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!
Ekspert ds. nawiązywania relacji (Sprzedawca usług HR)
Szczecin
Kluczowe zadania:
- Prezentowanie oferty Klientom LSJ
- Sprzedaż oparta na relacji
- Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych
- Analiza i monitorowanie rynku pod katem ogłoszeń o pracę, zapotrzebowania na pracowników tymczasowych, stałych i szkolenia
- Wykorzystywanie wszystkich narzędzi do kreowania relacji z klientem: udział w eventach branżowych, spotkania, telefony, maile, kontakt poprzez portale społecznościowe
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- Współpraca z działami marketingu i operacyjnymi przy tworzeniu oferty
- Współpraca z działem rekrutacji i wspólne kreowanie strategii
- Identyfikacja i kreowanie nowych obszarów współpracy w oparciu o znajomość strategii, struktury i funkcjonowania biznesów Klientów
- Raportowanie do Dyrektora Zarządzającego/Właściciela i do Managerów Operacyjnych
Sukces na tym stanowisku zagwarantuje:
- Relacyjność i umiejętność nawiązywania nowych kontaktów
- Doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub w branży HR
- Mile widziana wiedza z zakresu lokalnego rynku pracy
- Kreatywność, lekkość pióra i mowy
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Elastyczność i samodzielność w działaniu
- Umiejętność dzielenia się wiedzą
- Energia, którą odznaczają się wszyscy członkowie LSJ-otowej rodziny!
- Prawo jazdy kategorii B
W zamian oferujemy:
- Rodzinną atmosferę i niezastąpiony zespół
- Wsparcie ekspertów (Managerów, Szkoleniowców, Rekruterów i Marketingowców)
- Magiczną szafę pełną ciastek- idealne do kawy z naszego ekspresu!
- Stabilną umowę: wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy i premii
- Pakiet benefitów pozapłacowych, m.in.: prywatna opieka medyczna, home office, wyjątkowe integracje i szkolenia