Kluczowe Obowiązki:
- Kontakt z niemieckojęzycznymi klientami w sprawach zaległych rachunków i ustaleń dotyczących przyczyny ich nie opłacania
- Analizowanie przeterminowanych należności
- Inicjowanie strategii procesów i procedur pobierania należności od klientów
- Zapewnianie spójnego i profesjonalnego poziomu obsługi i utrzymywania dobrych relacji z klientami
- Raportowanie wyników pracy w zakresie zaległych należności
- Osiągnięcie wyznaczonych celów przychodów i wskaźników jakości połączeń
- Doradzanie klientom i pomoc w wyborze opcji dokonywania zaległych płatności dla firm windykacyjnych
Wymagania:
- Min. wykształcenie średnie
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Odporność na stres
- Zdolność przekonywania
- Zdolności analityczne
- Doświadczenie w Customer Service i znajomość programu SAP mile widziana
Oferujemy:
• Lokalizacja: Warszawa
• Praca na pełny etat
• Możliwość wykorzystania znajomości języków obcych na codzień w pracy (służymy naszym Klientom w prawie 30 językach obcych)
• Zdobycie doświadczenie w zakresie obsługi klientów i rozwiązań technologicznych
• Działamy zgodnie z filozofią Lean Six Sigma
• Praca wśród różnorodnych i utalentowanych pracowników
• Szkolenia i indywidualny tok rozwoju pozwoli wykorzystać Twój potencjał
• New Joiners Programme, w tym szkolenia
• Możliwość zaangażowania się w Corporate Social Responsibility: takie jak Klub Książki, różnych wydarzeń rodzinnych, kulturalnych, zajęć fotograficznych, sportowych etc.
• Pakiety świadczeń socjalnych, w tym: prywatna opieka medyczna, karta Benefit, ubezpieczenie na życie
• Przyjazna atmosfera pracy w środowisku wielokulturowym