Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/155/07/2017
Główne zadania:
1. Zapewnienie prawidłowej realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa europejskiego i krajowego dotyczących obrotu instrumentami finansowymi, w tym:
• projektowanie i opiniowanie regulacji wewnętrznych dotyczących sposobu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z zakresem zadań stanowiska
• opiniowanie wniosków dotyczących przyjmowania i przekazywania zachęt
• monitorowanie transakcji własnych osób powiązanych z Bankiem
2. Identyfikacja i ocena ryzyka braku zgodności w zakresie procesów wewnętrznych związanych z oferowaniem produktów i usług o charakterze inwestycyjnym w Banku i Domu Maklerskim, w tym:
• udział w cyklicznej identyfikacji i ocenie ryzyka w procesach wewnętrznych związanych z zakresem zadań stanowiska
• identyfikacja zagadnień wynikających z przepisów prawa i standardów rynkowych, wymagających podjęcia prac dostosowawczych w Banku, udział w tych pracach oraz monitorowanie ich wyników
• opracowywanie oraz opiniowanie materiałów o charakterze informacyjnym oraz marketingowym przeznaczonych dla klientów zainteresowanych nabyciem ww. produktów i usług
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego prawniczego
• doświadczenia zawodowego w instytucjach finansowych (komórka ds. zgodności lub prawna) lub organach administracji sprawujących nadzór nad działalnością związaną z zakresem zadań stanowiska
• znajomości języka angielskiego
• znajomości przepisów prawa regulujących działalność instytucji finansowych w zakresie: obrotu instrumentami finansowymi, oferowania produktów o charakterze inwestycyjnym, z uwzględnieniem specyficznych wymagań dotyczących ochrony konsumentów, jak również świadczenia usługi doradztwa inwestycyjnego, jak również standardów rynkowych dotyczących tego zakresu
• wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych, umiejętności pracy w zespole, zaangażowania i samodzielności, kreatywności oraz umiejętności pracy pod presją czasu
Oferujemy:
• umowę o pracę (pierwsza na 7 miesięcy z opcja przedłużenia na czas nieokreślony)
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.