- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Project Manager lub podobnym w agencji kreatywnej, mediowej lub w dziale marketingu,
- Masz wykształcenie wyższe, kierunek Zarządzanie i Marketing, Marketing i Reklama lub podobny,
- Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
- Posiadasz dobrą znajomość programu Power Point,
- Znasz rynek, trendy, metryk, wskaźniki, KPI w mediach klasycznych oraz cyfrowych,
- Umiesz przygotowywać prezentacje, podsumowania i wnioski z obszaru komunikacji online i offline, media oraz kreacja,
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji oraz umiejętności komunikacyjne,
- Szybko reagujesz na pojawiające się trendy mediowe i kreatywne,
- Bardzo dobrze organizujesz pracę własną, a także jesteś osobą systematyczną,
- Dobrze odnajdujesz się w pracy w zespole.
- Mile widziana znajomość narzędzi: Menadżer reklam Facebook Ads, Business Manager, YouTube Studio, Sotrender/Brand24, Google Analitics, Canva.
- Ścisła współpraca z agencjami kreatywnymi oraz domami mediowymi,
- Przygotowywanie briefów do agencji kreatywnych oraz mediowych,
- Przygotowywanie i prezentacja raportów, wniosków, podsumowań i rekomendacji z prowadzonych działań mediowych oraz contentowych,
- Czynny udział w przygotowywaniu strategii mediowych oraz contentowych przy współudziale agencji kreatywnych i mediowych,
- Odpowiedzialność za wyznaczony budżet mediowy i kreatywny,
- Uczestnictwo i decyzyjność z sesjach zdjęciowych i filmowych,
- Odpowiedzialność za jakość wizualną treści przygotowywanych do kampanii mediowych.
- Pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- Ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- Zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- Możliwość pracy hybrydowej,
- Dogodną lokalizację biura (przy stacji metra- Dworzec Wileński)
- Wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- Pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.