Ekspert ds. Kanałów Elektronicznych w Obszarze Contact Center
Pion Bankowości Detalicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: EDBE_1_2017
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Koordynacja i nadzór nad bieżącą działalnością Contact Center oraz zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy jednostkami Banku a Contact Center
- Monitorowanie wyniku wsparcia sprzedaży, opracowywanie raportów z bieżącej działalności Contact Center oraz analiza i ocena wskaźników efektywnościowych osiąganych przez Contact Center
- Zarządzanie projektami dotyczącymi zdalnej obsługi i sprzedaży prowadzonej z udziałem Contact Center
- Udział w przygotowaniu, wdrażaniu i raportowaniu działań wspierających sprzedaż w kanałach elektronicznych
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- Praca z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: 2-5 lat
- Budowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie obszaru odpowiedzialności
- Inicjowanie zmian i usprawnień
- Kompleksowe myślenie oraz łatwość uczenia się Skuteczne działanie w sytuacjach nowych i trudnych
- Umiejętność współpraca i budowania relacji
- Kreatywność i samodzielność w działaniu
- Umiejętność pracowania pod presją czasu