Ekspert ds. kampanii B2B w Biurze Zarządzania Relacjami z Klientem
Departament Zarządzania Ofertą i Segmentami Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/2019/12
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Przygotowanie kampanii CRM we wszystkich kanałach kontaktu dla Klientów B2B
- Poszukiwanie i realizacja nowych kampanii zdarzeniowych
- Zbieranie wymagań biznesowych
- Analiza bazy Klientów i rekomendacja nowych kampanii
- Udział w projektach rozwoju CRM
- Mapowanie nowych przepływów
- Automatyzacja kampanii bezpośrednich
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- Praca z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (informatyka, statystyka, ekonometria)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata
- Wiedza na temat bankowości dla firm, kampanii B2B
- Wiedza i doświadczenie z zakresu baz danych i pracy z dużym wolumenem danych (Oracle, MS SQL)
- Komunikatywność i otwartość na nowe możliwości
- Umiejętność pracy z wieloma interesariuszami
- Umiejętność rozwiązywania problemów i poszukiwania szans w dostarczeniu najlepszej oferty dla Klienta
- Szybkie przyswajanie wiedzy
- Doświadczenie pracy z kampaniami CRM do Klientów Banku oraz prospektów
- Dobra znajomość środowiska SAS - (SAS Base, SAS Enterprice Guide, SAS CI, SAS DI)