Miejsce: Warszawa lub inne lokalizacje PGE Systemy na terenie całej Polski
- Zarządzanie usługami biznesowymi w obszarze: zakresu, budżetu, jakości i realizacji działań doskonalących usługi i procesy z nimi związane
- Ustalanie, wdrażanie, raportowanie SLA dla usług biznesowych
- Współpraca na poziomie operacyjnym i biznesowym z Klientami Wewnętrznymi i Zewnętrznymi, którzy są odbiorcami usług
- Zarządzanie i rozliczanie dostawców wewnętrznych i zewnętrznych z: zakresu, budżetu i jakości dostarczanych usług
- Przygotowywanie i utrzymywanie planów rozwoju dla usług biznesowych, bazujących na oczekiwaniach klienta oraz wytycznych korporacyjnych
- Przygotowywanie i realizacja programów mających na celu poprawę, jakości usług oraz relacji z klientami
- Zapewnienie ciągłości działania dla usług biznesowych poprzez analizę i mitygowanie ryzyk związanych z usługą oraz budowanie, utrzymywanie i testowanie planów ciągłości działania
- Udział w projektach lub inicjatywach, które dotyczą usług biznesowych, za które odpowiada
- Pełnienie roli pojedynczego punktu kontaktu dla usługi biznesowej
- Przejęcie usługi biznesowej do utrzymania z rozwoju
- Minimum 7 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Komunikatywność i otwartość na Klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Utożsamianie się z Klientem
- Umiejętności negocjacji
- Umiejętność działania pod presją czasu i radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- Otwartość na zamiany
- Wiedza na temat wdrażania i utrzymywania systemów krytycznych dla przedsiębiorstwa
- Zarządzanie potrzebami Klientów i oczekiwaniami zespołów wspierających usługi biznesowe
- Moderowanie spotkań mających na celu definiowanie potrzeb klienta w zakresie funkcjonalności biznesowych oraz jakości rozwiązań, jakie mają być dostarczane (dostępność, pojemność, wydajność i ciągłość)
- Praktyczna znajomość procesów operacyjnych IT bazujących na ITIL 4 i COBIT, w szczególności Zarządzanie Relacjami, Zarządzanie Poziomem Usług, Ciągłego Doskonalenia
- Doświadczenia we wdrażaniu i utrzymaniu systemów informatycznych.
- Doświadczenia w prowadzeniu projektów lub zarządzaniu zespołami wsparcia
- Doświadczenie w organizowaniu i operacjonalizacji działów wsparcia Klientów
- Umowa o pracę
- System premiowy
- Liczne świadczenia z ZFŚS
- Dostęp do najnowszych technologii
- Pracę w zróżnicowanych zespołach, otwartych i nastawionych na rozwój
- Praca hybrydowa
- Dodatkowy dzień wolny 14 sierpnia z okazji
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.