Ekspert ds. Jakości Usług
Miejsce pracy: Warszawa
GKPGE/SYS/13/2021
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Zarządzanie usługami biznesowymi w obszarze: zakresu, budżetu, jakości i realizacji działań doskonalących usługi i procesy z nimi związane
- Ustalanie, wdrażanie, raportowanie SLA dla usług biznesowych.
- Współpraca na poziomie operacyjnym i biznesowym z Klientami Wewnętrznymi i Zewnętrznymi, którzy są odbiorcami usług.
- Zarządzanie i rozliczanie dostawców wewnętrznych i zewnętrznych z: zakresu, budżetu i jakości dostarczanych usług.
- Przygotowywanie i utrzymywanie planów rozwoju dla usług biznesowych, bazujących na oczekiwaniach klienta oraz wytycznych korporacyjnych.
- Przygotowywanie i realizacja programów mających na celu poprawę, jakości usług oraz relacji z klientami.
- Zapewnienie ciągłości działania dla usług biznesowych poprzez analizę i mitygowanie ryzyk związanych z usługą oraz budowanie, utrzymywanie i testowanie planów ciągłości działania.
- Udział w projektach lub inicjatywach, które dotyczą usług biznesowych, za które odpowiada.
- Pełnienie roli pojedynczego punktu kontaktu dla usługi biznesowej
- Przejęcie usługi biznesowej do utrzymania z rozwoju.
Profil idealnego kandydata:
- Minimum 7 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Komunikatywność i Otwartość na Klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Utożsamianie się z Klientem
- Umiejętności negocjacji
- Umiejętność działania pod dużą presją i dużym stresie
- Otwartość na zamiany
- Wiedza na temat wdrażania i utrzymywania systemów krytycznych dla przedsiębiorstwa
- Zarządzanie potrzebami Klientów i oczekiwaniami zespołów wspierających usługi biznesowe
- Moderowanie spotkań mających na celu definiowanie potrzeb klienta w zakresie funkcjonalności biznesowych oraz jakości rozwiązań, jakie mają być dostarczane (Dostępność, pojemność, wydajność i ciągłość)
- Praktyczna znajomość procesów operacyjnych IT bazujących na ITIL 4 i COBIT, w szczególności Zarządzanie Relacjami, Zarządzanie Poziomem Usług, Ciągłego Doskonalenia
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenia we wdrażaniu i utrzymaniu systemów informatycznych.
- Doświadczenia w prowadzeniu projektów lub zarządzaniu zespołami wsparcia
- Doświadczenie w organizowaniu i operacjonalizacji działów wsparcia Klientów
Oferujemy
- Umowa o pracę
- System premiowy
- Dodatkowy dzień wolny 14 sierpnia z okazji Dnia Energetyka
PGE Systemy S.A. jest spółką technologiczną, buduje, rozwija i utrzymuje nowoczesne systemy teleinformatyczne dla całej Grupy Kapitałowej PGE. Spółka aktualnie realizuje kilka dużych projektów rozwojowych, w tym budowę sieci łączności LTE450, i kilkaset innych inicjatyw. Obsługujemy około dwadzieścia tysięcy komputerów i ponad pół tysiąca maszyn wirtualnych.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.