- analiza i interpretacja wyników przeprowadzonych badań jakościowych i ilościowych, przygotowywanie wniosków oraz rekomendacji zmian mających na celu poprawę doświadczeń Klientów
- analiza danych operacyjnych pod kątem ich wpływu na doświadczenie Klienta, formułowanie wniosków i rekomendacji
- śledzenie trendów rynkowych i najlepszych praktyk w zakresie obsługi Klienta
- identyfikacja obszarów do usprawnień oraz eliminowanie negatywnych doświadczeń Klientów
- odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie standardów jakości obsługi Klienta
- projektowanie procesów z zakresu satysfakcji i obsługi Klienta w kanałach offline i online.
- doświadczenie w zakresie projektowania rozwiązań zapewniających optymalne warunki do podniesienia jakości obsługi Klientów
- doświadczenie w opracowywaniu, analizie i monitoringu wskaźników jakościowych
- doświadczenie w realizacji badań Customer Experience, NPS, Mystery Shopping
- znajomość narzędzi do monitorowania i oceny realizacji standardów jakości obsługi Klientów
- biegłe posługiwanie się pakietem MS Office
- umiejętność formułowania jasnych, czytelnych komunikatów
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z jakością obsługi Klienta i z optymalizacją procesów sprzedażowych
- pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
- możliwość pracy zdalnej
- bogaty pakiet benefitów
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.