Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.oto spółka celowa, która odpowiada za bezpośrednie przygotowanie i realizację procesu inwestycyjnego budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej. Spółka będzie realizowała wszelkie działania w sferze technicznej, technologicznej, organizacyjnej i formalno-prawnej, związane z budową pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce.
Obecnie PEJ sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Nadzór nad pracami projektowymi, wykonawczymi i odbiorczymi w zakresie obiektów hydrotechnicznych leżących po stronie PEJ, w tym tras transportu, wymaganych w celu wsparcia budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej,
- Inicjowanie i prowadzenie prac związanych przygotowywaniem oraz wdrażaniem planów rozwoju i zagospodarowania przestrzennego dla obiektów hydrotechnicznych, z uwzględnieniem uwarunkowań technicznych, środowiskowych i przestrzennych, dostosowanych do wymogów realizacji projektu jądrowego i współpraca z Dostawcą Technologii oraz EPC w tym zakresie,
- Prowadzenie bieżącej współpracy z przedstawicielami władz lokalnych oraz zarządców wód śródlądowych, morskich i portów,w zakresie potrzeb związanych z budową i przyszłą eksploatacją elektrowni jądrowej,
- Przygotowanie dokumentacji przetargowych i udział w postępowaniach na wybór wykonawców inwestycji infrastrukturalnych leżących po stronie PEJ,
- Prowadzenie i koordynacja prac związanych z przygotowaniem wniosków o wydanie decyzji, zezwoleń, pozwoleń i uzgodnień w procesie realizacji inwestycji związanych z rozwojem obiektów hydrotechnicznych i infrastruktury transportowej,
- Wsparcie zespołów wewnętrznych w pozyskiwaniu zezwoleń, pozwoleń i innych dokumentów administracyjnych niezbędnych do budowy i eksploatacji infrastruktury towarzyszącej elektrowni jądrowej – w zakresie dotyczącym obiektów hydrotechnicznych i infrastruktury transportowej,
- Współpraca z krajowymi i lokalnymi organami administracji w kwestiach możliwości finansowania inwestycji infrastrukturalnych ze środków publicznych, prowadzenie analiz, opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji i wniosków w tym zakresie,
- Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa),
- Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole,
- Wspieranie innych biur spółki w zakresie swoich kompetencji.
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie wyższe; preferowany kierunek: budownictwo hydrotechniczne / inżynieria i gospodarka wodna,
- Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu i realizacji obiektów hydrotechnicznych oraz uzgodnieniach wielobranżowych,
- Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej,
- Dobra znajomość MS Office, AutoCad / GIS,
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) w mowie i piśmie.
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Możliwości rozwoju zawodowego,
- Szansę na udział w unikalnym projekcie inwestycyjnym,
- Benefity pozapłacowe.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.