Twoje zadania:
- Opracowanie, planowanie i realizacja strategii ESG w organizacji
- Zbieranie, weryfikowanie, analiza oraz raportowanie danych z obszaru ESG
- Tworzenie polityki i wytycznych dotyczących programów zrównoważonego rozwoju w ścisłej współpracy z interesariuszami na poziomie Grupy
- Identyfikacja i ocena ryzyka w zakresie dostosowania organizacji do wymogów regulacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju
- Budowanie świadomości pracowników i informowanie o nowych procedurach i praktykach organizacji w obszarze ESG oraz zrównoważonego rozwoju
- Bieżąca współpraca z działami organizacji w zakresie realizowanych projektów oraz rozwoju realizowanych usług, pod kątem wdrażania praktyk ESG w organizacji
- Monitorowanie i analiza wpływu na organizację aktualnych trendów, regulacji i międzynarodowych standardów dotyczących ESG
- Współpraca z Komunikacją Korporacyjną, Public Affairs oraz Komunikacją Wewnętrzną firmy, w celu promowania ESG na zewnątrz i wewnątrz organizacji.
Szukamy Ciebie, jeżeli:
- Masz min. 3 letnie doświadczenie w pracy związanej z raportowaniem niefinansowym i/lub analizą finansową
- Interesuje Cię obszar zrównoważonego rozwoju/ESG/CSR, jesteś na bieżąco z trendami, wyzwaniami i regulacjami (w tym z regulacjami UE i krajowymi dotyczącymi obowiązków raportowania)
- Znasz branżę telekomunikacyjną
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Cechuje Cię umiejętność efektywnej komunikacji z różnymi grupami interesariuszy
- Biegle posługujesz się językiem angielskim.
- Umowa o pracę lub B2B
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.