Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
Zobacz więcej ofert pracy

Ekspert ds. Employer Brandingu

Bank Zachodni WBK S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3385 dni temu
Ekspert ds. Employer Brandingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SEB/07/2015

Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • Tworzenie  strategii Employer Brandingu w organizacji
  • Aktywne budowanie  i  wdrażanie wizerunku banku jako pracodawcy
  • Kreowanie innowacyjnych działań w obszarze budowani wizerunku pracodawcy
  • Ścisła współpraca z zespołem rekrutacji,  PR, marketingu,  komunikacji oraz menedżerami biznesowymi w banku w zakresie budowania wizerunku banku
  • Dostarczanie wparcia w  realizacji strategii rekrutacyjnej poprzez:
    • przygotowywanie kampanii rekrutacyjnych w Internecie
    • organizację targów i imprez promujących wizerunek pracodawcy
    • współpracę z uczelniami, mediami studenckimi, biurami karier, w tym  organizację wydarzeń na uczelniach
    • utrzymywanie kontaktu z kandydatami poprzez media społecznościowe, zakładkę Kariera na stronie internetowej, profile pracodawcy, itp.  
  • Pisanie, redagowanie i publikacja materiałów informacyjnych i promocyjnych
  • Kontakt z mediami, czasopismami, dziennikarzami, a także firmami zewnętrznymi dostarczającymi usługi w zakresie Employer Brandingu
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
  • Min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki humanistyczne, zarządzanie, marketing),
  • Doświadczenia w budowie i wdrażaniu strategii Employer Brandingu w dużej organizacji
  • Znajomość narzędzi i technik stosowanych w Emloyer Brandingu
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów globalnych w zakresie budowania wizerunku pracodawcy
  • Znajomości mediów społecznościach i doświadczenia w wykorzystywaniu ich w codziennej pracy
  • Doświadczenia we współpracy z uczelniami, biurami karier, organizacjami studenckimi
  • Umiejętności przygotowywania i prowadzenia prezentacji, a także pisania oraz redagowania tekstów marketingowych i promocyjnych
  • Kreatywności i inicjatywy w działaniu
  • Komunikatywności, samodzielności oraz odpowiedzialności za realizowane projekty
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności zarządzania wieloma projektami równolegle
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla celów obecnych i przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do danych oraz ich poprawiania oraz że odbiorcą moich danych osobowych mogą być następujące podmioty z Grupy BZ WBK S.A.: BZ WBK Leasing S.A., BZ WBK Faktor Sp. z o.o., Dom Maklerski BZ WBK S.A., BZ WBK Nieruchomości S.A. , a także placówki partnerskie”

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.

 

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...