Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
- Tworzenie strategii Employer Brandingu w organizacji
- Aktywne budowanie i wdrażanie wizerunku banku jako pracodawcy
- Kreowanie innowacyjnych działań w obszarze budowani wizerunku pracodawcy
- Ścisła współpraca z zespołem rekrutacji, PR, marketingu, komunikacji oraz menedżerami biznesowymi w banku w zakresie budowania wizerunku banku
- Dostarczanie wparcia w realizacji strategii rekrutacyjnej poprzez:
- przygotowywanie kampanii rekrutacyjnych w Internecie
- organizację targów i imprez promujących wizerunek pracodawcy
- współpracę z uczelniami, mediami studenckimi, biurami karier, w tym organizację wydarzeń na uczelniach
- utrzymywanie kontaktu z kandydatami poprzez media społecznościowe, zakładkę Kariera na stronie internetowej, profile pracodawcy, itp.
- Pisanie, redagowanie i publikacja materiałów informacyjnych i promocyjnych
- Kontakt z mediami, czasopismami, dziennikarzami, a także firmami zewnętrznymi dostarczającymi usługi w zakresie Employer Brandingu
- Min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki humanistyczne, zarządzanie, marketing),
- Doświadczenia w budowie i wdrażaniu strategii Employer Brandingu w dużej organizacji
- Znajomość narzędzi i technik stosowanych w Emloyer Brandingu
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów globalnych w zakresie budowania wizerunku pracodawcy
- Znajomości mediów społecznościach i doświadczenia w wykorzystywaniu ich w codziennej pracy
- Doświadczenia we współpracy z uczelniami, biurami karier, organizacjami studenckimi
- Umiejętności przygotowywania i prowadzenia prezentacji, a także pisania oraz redagowania tekstów marketingowych i promocyjnych
- Kreatywności i inicjatywy w działaniu
- Komunikatywności, samodzielności oraz odpowiedzialności za realizowane projekty
- Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności zarządzania wieloma projektami równolegle
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.