- posiadasz wiedzę i doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, public relations i change management,
- tworzyłeś / tworzyłaś już strategie komunikacyjne dla różnych grup interesariuszy (wewnętrznych i zewnętrznych),
- potrafisz skutecznie prowadzić działania EB offline i online,
- posiadasz umiejętności trenerskie,
- znasz bardzo dobrze biznesowy język angielski,
- lubisz pracować w różnorodnym zespole,
- myślisz strategicznie i sprawnie działasz operacyjnie,
- jesteś dociekliwy/dociekliwa i proponujesz odważne rozwiązania,
- masz wykształcenie wyższe.
Świetnie, jeśli masz doświadczenie w zakresie komunikacji zmian związanych z kulturą organizacyjną i kompetencjami menedżerskimi w organizacjach.
- koordynujesz działania w obszarze Employer Brandingu i komunikacji wewnętrznej,
- planujesz i tworzysz wewnętrzne i zewnętrzne kampanie edukacyjne i promocyjne, współpracując z innymi działami w firmie,
- zapewniasz wsparcie w zakresie komunikacji zmiany oraz komunikacji między działami,
- planujesz i projektujesz działania promocyjne w ramach marketingu rekrutacyjnego online,
- prowadzisz kanały social media, które budują markę pracodawcy,
- prowadzisz warsztaty w obszarze komunikacji, wizerunku i employee experience,
- regularnie współpracujesz z kadrą zarządzającą.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę na warszawskiej Pradze, 2 kroki od metra, tramwaju i kolei miejskich,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.