Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Public Relations Warszawa
Ekspert ds. Employer Branding i Komunikacji

Ekspert ds. Employer Branding i Komunikacji

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2048 dni temu
 
Ekspert ds. Employer Branding i Komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa
  • posiadasz wiedzę i doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, public relations i change management,
  • tworzyłeś / tworzyłaś już strategie komunikacyjne dla różnych grup interesariuszy (wewnętrznych i zewnętrznych),
  • potrafisz skutecznie prowadzić działania EB offline i online,
  • posiadasz umiejętności trenerskie,
  • znasz bardzo dobrze biznesowy język angielski,
  • lubisz pracować w różnorodnym zespole,
  • myślisz strategicznie i sprawnie działasz operacyjnie,
  • jesteś dociekliwy/dociekliwa i proponujesz odważne rozwiązania,
  • masz wykształcenie wyższe.

Świetnie, jeśli masz doświadczenie w zakresie komunikacji zmian związanych z kulturą organizacyjną i kompetencjami menedżerskimi w organizacjach.

  • koordynujesz działania w obszarze Employer Brandingu i komunikacji wewnętrznej,
  • planujesz i tworzysz wewnętrzne i zewnętrzne kampanie edukacyjne i promocyjne, współpracując z innymi działami w firmie,
  • zapewniasz wsparcie w zakresie komunikacji zmiany oraz komunikacji między działami,
  • planujesz i projektujesz działania promocyjne w ramach marketingu rekrutacyjnego online,
  • prowadzisz kanały social media, które budują markę pracodawcy,
  • prowadzisz warsztaty w obszarze komunikacji, wizerunku i employee experience,
  • regularnie współpracujesz z kadrą zarządzającą.
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę na warszawskiej Pradze, 2 kroki od metra, tramwaju i kolei miejskich,
  • pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.


Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...