Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/216/10/2017
Główne zadania:
• informatyczne wsparcie dla procesów realizowanych z zakresu obsługi kart płatniczych
• monitorowanie, analizowanie i nadzór nad dostępnością, pojemnością i wydajnością eksploatowanych aplikacji, realizacja zmian i wdrożeń
• realizowanie usług informatycznych dla jednostek biznesowych banku w zakresie eksploatowanych aplikacji, obsługi interfejsów, wsparcia procesu przetwarzania
• rozwiązywanie incydentów/problemów zgłaszanych przez jednostki banku z zakresu działania administrowanych aplikacji
• prowadzenie dokumentacji oraz współpracę z dostawcami oprogramowania w zakresie obsługi błędów i problemów eksploatacyjnych
• udział w pracach zespołów projektowych wdrażających usługi IT z zakresu kart płatniczych
• współpraca z administratorami zasobów informatycznych w zakresie eksploatowanych aplikacji
• współpraca z jednostkami biznesowymi w zakresie eksploatowanych aplikacji
• udział w testowaniu poprawek serwisowych i nowych wersji aplikacji
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego o profilu informatycznym
• wiedzy w zakresie systemów operacyjnych IBM Mainframe, Unix, Linux, Windows
• obsługi narzędzi relacyjnych baz danych (DB2, Oracle, MS SQL)
• znajomości produktów, procesów i zagadnień kartowych
• doświadczenia w zakresie zadań wsparcia informatycznego realizowanych na potrzeby obsługi produktów bankowych w administrowanych przez zespół aplikacjach kart płatniczych
• doświadczenia pracy w systemach wieloużytkownikowych
• umiejętności analitycznych w zakresie rozwiązywania problemów aplikacji
• umiejętności pracy w zespole, kreatywności, samodzielności
• znajomości języka angielskiego w zakresie technicznym i komunikacyjnym
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.