Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- posiada wykształcenie wyższe
- ma minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- posiada bardzo dobrą znajomość Internetu, nowych technologii, e-commerce
- w stopniu zaawansowanym zna zagadnienia z zakresu performance e-marketingu (SEO/SEM, marketing automation, retargeting) wraz z trendami rozwoju branży internetowej
- bardzo dobrze zna serwisy społecznościowe i zagadnienia związane z wykorzystaniem social media w marketingu
- dobrze zna narzędzia MS Office oraz narzędzia służące do mierzenia ruchu na stronach www i optymalizacji kampanii online, takich jak Google Analytics, Gemius Traffic, Gemius Direct Effect, Webmaster Tools (mile widziane posiadanie certyfikatu Google Analytics Individual Qualification)
- posiada doświadczenie w projektach związanych z tworzeniem serwisów internetowych
- zna zasady usability, posiada zmysł estetyczny i umiejętności redagowania tekstów reklamowych
- zna HTML/CSS oraz systemy CMS
- posiada doświadczenie w obszarze badań marketingowych (dodatkowy atut)
- posiada umiejętność pracy w zespole, nastawiona jest na cele i na klienta, jest kreatywna, samodzielna oraz zaangażowana
- planowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji marki oraz realizacji produktowych kampanii reklamowych w mediach interaktywnych
- analizie, optymalizacji i raportowaniu efektywności prowadzonych działań (analityka internetowa)
- zarządzaniu budżetem mediowym dedykowanym do działań reklamowych online
- współpracy z agencjami interaktywnymi, domem mediowym i innymi partnerami w zakresie przygotowania działań e-marketingowych oraz budowaniu i rozwoju procesów akwizycji on-line (rozwój aplikacji i narzędzi e-commerce)
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego w ramach banku
- bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)