Lekarze bez Granic poszukują Eksperta ds. Digital Fundraising & Marketing na stanowisko Senior Online Marketing Specialist (f/m/d)
LOKALIZACJA Warszawa
ROZPOCZĘCIE 1 stycznia 2022
DŁUGOŚĆ UMOWY 33 miesiące
WYMIAR ETATU Pełen
TERMIN NADSYŁANIA APLIKACJI WYDŁUŻONY 12.09.2021
Jako biuro Lekarzy bez Granic w Polsce podejmuje działania mające na celu ratowanie życia i pomoc cierpiącym głównie poprzez pozyskiwanie funduszy, kontakty i komunikację oraz marketing służący rekrutacji pracowników w terenie.
Zatrudnienie w ramach MSF oznacza przestrzeganie obowiązujących zasad humanitarnych, takich jak neutralność, bezstronność i niezależność. Beneficjentami MSF są pacjenci, którzy znajdują się w centrum wszystkich działań Lekarzy bez Granic. U podstaw ducha MSF leży etyka lekarska i wolontariat.
Lokalizacja:
Fundacja „Lekarze bez Granic”, Warszawa
Wymiar etatu:
Pełny (100%)
Data rozpoczęcia pracy:
1 stycznia 2022 r.
Umowa:
Umowa o pracę na czas określony 33 miesięcy z możliwością przedłużenia
Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie będzie mieściło się w przedziale wynagrodzeń stosowanym przez inne organizacje i fundacje typu non-profit w Polsce. MSF posiada, na całym świecie, siatki płac przeznaczone dla każdego rynku, a wynagrodzenie nie podlega negocjacjom.
Termin Nadsyłania Aplikacji:
Wydłużony 12.09.2021
- Wdrożenie zintegrowanej i holistycznej strategii marketingu cyfrowego, dzięki której możliwe będzie osiągnięcie następujących celów: a) w zakresie pozyskiwania funduszy: zdobywania nowych darczyńców oraz stworzenia i poprawy systemu utrzymywania istniejących darczyńców, w tym aktywizacji biernych darczyńców, b) w zakresie komunikacji społecznej: podnoszenia świadomości marki MSF oraz zagadnień pomocy humanitarnej oraz c) w zakresie rekrutacji w terenie: stworzenia autentycznej i atrakcyjnej marki pracodawcy oraz przyciągania zaangażowanych i wykwalifikowanych pracowników humanitarnych
- Wspieranie ogólnej strategii marketingowej oraz określenie długo- i krótkoterminowych celów w zakresie marketingu cyfrowego, działań oraz kluczowych wskaźników efektywności; działania wspierające przy opracowaniu planu rocznego
- Opracowanie i wdrożenie kanałów i działań w zakresie marketingu cyfrowego (w tym e-mail, reklama graficzna, SEA, SEO, reklama mobilna, reklama w mediach społecznościowych, itp.) w celu zapewnienia i zoptymalizowania doświadczenia użytkownika, współczynnika konwersji oraz zatrzymania / lojalności użytkowników/ darczyńców/ sympatyków
- Opracowanie i wprowadzenie testów dla zoptymalizowania użyteczności, ścieżek użytkownika oraz współczynników konwersji
- Opracowywanie materiałów marketingu cyfrowego właściwych dla poszczególnych kampanii, w tym projektowanie i produkcja wideo, infografiki, itp. wspólnie z innymi biurami MSF i usługodawcami z zewnątrz
- Zarządzanie stroną internetową: nadzorowanie funkcjonalności strony internetowej (w tym systemu zarządzania treścią formularza darowizny), monitorowanie i zarządzanie wydajnością strony internetowej, ułatwianie hostingu i zarządzanie serwerami, inicjowanie i zarządzanie dalszym rozwojem technicznym strony internetowej
- Wsparcie w zakresie opracowywania, prowadzenia i aktualizacji treści strony internetowej
- Inicjowanie i zarządzanie obecnością organizacji w mediach społecznościowych
- Współpraca z różnymi usługodawcami, partnerami i agencjami, a w razie potrzeby doradztwo w zakresie ich zatrudnienia; zapewnienie realizacji projektów zgodnie z założeniami, w ramach budżetu i terminowo
- Analiza danych internetowych i wyników kampanii oraz określenie zmian możliwych do wprowadzenia w przyszłych kampaniach
- Zarządzanie przyznawaniem środków we wszystkich kanałach marketingu cyfrowego, monitorowanie zwrotu z inwestycji oraz podejmowanie odpowiednich działań
- Zapewnienie zgodności wszystkich działań marketingowych ze strategiami, przepisami i procesami MSF
- Aktywne uczestnictwo w międzynarodowych grupach roboczych ds. marketingu cyfrowego MSF
- Przeprowadzanie analiz rynkowych i porównawczych w celu określenia nowych metod/ narzędzi i podejścia opartego o najlepsze praktyki
Ponieważ biuro rozpoczyna dopiero swoją działalność i ma ograniczone zasoby i stanowiska, wszyscy pracownicy będą angażowani do zadań wykraczających poza ich zakres obowiązków, aby zapewnić sprawne i skuteczne funkcjonowanie nowoutworzonego biura.
- Duże przywiązanie do zasad i wartości humanitarnych MSF
- Co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Duże doświadczenie we wdrażaniu działań marketingu cyfrowego lub fundrisingu cyfrowego w zakresie budżetu, harmonogramu i terminów; dogłębna wiedza na temat marketingu cyfrowego i/lub kanałów fundrisingu cyfrowego
- Doskonała znajomość analizy stron internetowych i cyfrowego zapisu kampanii
- Doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi
-
Znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce i właściwych interesariuszy, pożądana dogłębna znajomość rynku fundraisingowego w Polsce
- Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu budżetem
- Doświadczenie w kierowaniu procesami i działaniami, myślenie strategiczne oraz nastawienie na rozwijanie nowych inicjatyw
- Umiejętność radzenia sobie ze skomplikowanymi sytuacjami i szybkiego reagowania w celu zmaksymalizowania potencjału marketingowego w poważnych sytuacjach kryzysowych
- Innowacyjne myślenie, nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
- Odpowiednie wykształcenie potwierdzone studiami magisterskimi/ podyplomowymi / programami pogłębiania wiedzy
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1 (poziom zaawansowany)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office)
- Gotowość do sporadycznych wyjazdów do innych biur MSF