Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
  • Specjalista ds. tworzenia treści (copywriter)

    Asistwork Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie   5 400 - 5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: przygotowywanie treści marketingowych i artykułów na strony www, landing page, social media i blog; współtworzenie i realizowanie strategii content marketingowej oraz publikacji contentu; optymalizacja istniejących tekstów pod kątem SEO; współpraca ze specjalistami SEO;...
  • Project Management Junior / Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania czekają na Ciebie: odpowiedzialność za kompleksowe tworzenie treści i prowadzenie efektywnej komunikacji w kanałach: Facebook, Instagram oraz innych kanałach wskazanych przez przełożonego (zajrzyj na nasze kanały, z chęcią porozmawiamy o nich z Tobą w trakcie spotkania);...
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Performance Marketing Specialist

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads; realizację celów biznesowych Klienta; współpracę z Klientem; przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4; tworzenie...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. e-marketingu Warszawa
Ekspert ds. Digital Fundraising & Marketing (f/m/d)

Ekspert ds. Digital Fundraising & Marketing (f/m/d)

Lekarze bez Granic
Warszawa
menedżer
umowa o pracę
praca stacjonarna
1171 dni temu

Lekarze bez Granic poszukują Eksperta ds. Digital Fundraising & Marketing na stanowisko Senior Online Marketing Specialist (f/m/d)

LOKALIZACJA Warszawa

 

ROZPOCZĘCIE 1 stycznia 2022

DŁUGOŚĆ UMOWY 33 miesiące

 

WYMIAR ETATU Pełen

 

TERMIN NADSYŁANIA APLIKACJI WYDŁUŻONY 12.09.2021

 

Médecins Sans Frontières (MSF, Lekarze bez Granic) to niezależna, międzynarodowa medyczna organizacja humanitarna, utworzona 1971 roku przez grupę francuskich lekarzy i dziennikarzy. Lekarze bez Granic działają w ponad 70 krajach na całym świecie niosąc pomoc medyczną tym, którzy najbardziej jej potrzebują: od ofiar wojny w Jemenie, przez osoby wewnętrznie przesiedlone w Sudanie Południowym, po pacjentów chorych na gruźlicę w Azji Środkowej. Swoje projekty Lekarze bez Granic kierują przede wszystkim do osób znajdujących się w potrzebie, które są pozbawione dostępu do odpowiedniej opieki medycznej lub pomocy humanitarnej.
Zależy nam na wspieraniu różnorodności i dobieramy pracowników wyłącznie na podstawie kompetencji. Kulturę naszej organizacji opieramy na współpracy, różnorodności i odpowiedzialności.
Zadaniem nowego biura Lekarzy bez Granic (MSF Polska) będzie pozyskiwanie środków prywatnych przeznaczonych na pracę i misję, marketing rekrutacyjny skierowany do wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników terenowych z Polski, informowanie o kryzysach, których jesteśmy świadkami i potrzebach społeczności, którym pomagamy, a także aktywny udział w debacie na tematy humanitarne. Na początku w biurze zatrudnionych będzie 7 osób.

Jako biuro Lekarzy bez Granic w Polsce podejmuje działania mające na celu ratowanie życia i pomoc cierpiącym głównie poprzez pozyskiwanie funduszy, kontakty i komunikację oraz marketing służący rekrutacji pracowników w terenie.

Zatrudnienie w ramach MSF oznacza przestrzeganie obowiązujących zasad humanitarnych, takich jak neutralność, bezstronność i niezależność. Beneficjentami MSF są pacjenci, którzy znajdują się w centrum wszystkich działań Lekarzy bez Granic. U podstaw ducha MSF leży etyka lekarska i wolontariat.

 

Ekspert ds. Digital Fundraising & Marketing (f/m/d)
Miejsce pracy: Warszawa

Lokalizacja:

Fundacja „Lekarze bez Granic”, Warszawa


Wymiar etatu:

Pełny (100%)


Data rozpoczęcia pracy:

1 stycznia 2022 r.

 

Umowa:

Umowa o pracę na czas określony 33 miesięcy z możliwością przedłużenia

 

Wynagrodzenie:

Wynagrodzenie będzie mieściło się w przedziale wynagrodzeń stosowanym przez inne organizacje i fundacje typu non-profit w Polsce. MSF posiada, na całym świecie, siatki płac przeznaczone dla każdego rynku, a wynagrodzenie nie podlega negocjacjom.


Termin Nadsyłania Aplikacji:

Wydłużony 12.09.2021

 

Główne zadania
  • Wdrożenie zintegrowanej i holistycznej strategii marketingu cyfrowego, dzięki której możliwe będzie osiągnięcie następujących celów: a) w zakresie pozyskiwania funduszy: zdobywania nowych darczyńców oraz stworzenia i poprawy systemu utrzymywania istniejących darczyńców, w tym aktywizacji biernych darczyńców, b) w zakresie komunikacji społecznej: podnoszenia świadomości marki MSF oraz zagadnień pomocy humanitarnej oraz c) w zakresie rekrutacji w terenie: stworzenia autentycznej i atrakcyjnej marki pracodawcy oraz przyciągania zaangażowanych i wykwalifikowanych pracowników humanitarnych
  • Wspieranie ogólnej strategii marketingowej oraz określenie długo- i krótkoterminowych celów w zakresie marketingu cyfrowego, działań oraz kluczowych wskaźników efektywności; działania wspierające przy opracowaniu planu rocznego
  • Opracowanie i wdrożenie kanałów i działań w zakresie marketingu cyfrowego (w tym e-mail, reklama graficzna, SEA, SEO, reklama mobilna, reklama w mediach społecznościowych, itp.) w celu zapewnienia i zoptymalizowania doświadczenia użytkownika, współczynnika konwersji oraz zatrzymania / lojalności użytkowników/ darczyńców/ sympatyków
  • Opracowanie i wprowadzenie testów dla zoptymalizowania użyteczności, ścieżek użytkownika oraz współczynników konwersji
  • Opracowywanie materiałów marketingu cyfrowego właściwych dla poszczególnych kampanii, w tym projektowanie i produkcja wideo, infografiki, itp. wspólnie z innymi biurami MSF i usługodawcami z zewnątrz
  • Zarządzanie stroną internetową: nadzorowanie funkcjonalności strony internetowej (w tym systemu zarządzania treścią formularza darowizny), monitorowanie i zarządzanie wydajnością strony internetowej, ułatwianie hostingu i zarządzanie serwerami, inicjowanie i zarządzanie dalszym rozwojem technicznym strony internetowej
  • Wsparcie w zakresie opracowywania, prowadzenia i aktualizacji treści strony internetowej
  • Inicjowanie i zarządzanie obecnością organizacji w mediach społecznościowych
  • Współpraca z różnymi usługodawcami, partnerami i agencjami, a w razie potrzeby doradztwo w zakresie ich zatrudnienia; zapewnienie realizacji projektów zgodnie z założeniami, w ramach budżetu i terminowo
  • Analiza danych internetowych i wyników kampanii oraz określenie zmian możliwych do wprowadzenia w przyszłych kampaniach
  • Zarządzanie przyznawaniem środków we wszystkich kanałach marketingu cyfrowego, monitorowanie zwrotu z inwestycji oraz podejmowanie odpowiednich działań
  • Zapewnienie zgodności wszystkich działań marketingowych ze strategiami, przepisami i procesami MSF
  • Aktywne uczestnictwo w międzynarodowych grupach roboczych ds. marketingu cyfrowego MSF
  • Przeprowadzanie analiz rynkowych i porównawczych w celu określenia nowych metod/ narzędzi i podejścia opartego o najlepsze praktyki

Ponieważ biuro rozpoczyna dopiero swoją działalność i ma ograniczone zasoby i stanowiska, wszyscy pracownicy będą angażowani do zadań wykraczających poza ich zakres obowiązków, aby zapewnić sprawne i skuteczne funkcjonowanie nowoutworzonego biura.

 
UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE
  • Duże przywiązanie do zasad i wartości humanitarnych MSF
  • Co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • Duże doświadczenie we wdrażaniu działań marketingu cyfrowego lub fundrisingu cyfrowego w zakresie budżetu, harmonogramu i terminów; dogłębna wiedza na temat marketingu cyfrowego i/lub kanałów fundrisingu cyfrowego
  • Doskonała znajomość analizy stron internetowych i cyfrowego zapisu kampanii
  • Doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi
  • Znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce i właściwych interesariuszy, pożądana dogłębna znajomość rynku fundraisingowego w Polsce
  • Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu budżetem
  • Doświadczenie w kierowaniu procesami i działaniami, myślenie strategiczne oraz nastawienie na rozwijanie nowych inicjatyw
  • Umiejętność radzenia sobie ze skomplikowanymi sytuacjami i szybkiego reagowania w celu zmaksymalizowania potencjału marketingowego w poważnych sytuacjach kryzysowych
  • Innowacyjne myślenie, nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Odpowiednie wykształcenie potwierdzone studiami magisterskimi/ podyplomowymi / programami pogłębiania wiedzy
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1 (poziom zaawansowany) 
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office)
  • Gotowość do sporadycznych wyjazdów do innych biur MSF
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
  • Specjalista ds. tworzenia treści (copywriter)

    Asistwork Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie   5 400 - 5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: przygotowywanie treści marketingowych i artykułów na strony www, landing page, social media i blog; współtworzenie i realizowanie strategii content marketingowej oraz publikacji contentu; optymalizacja istniejących tekstów pod kątem SEO; współpraca ze specjalistami SEO;...
  • Project Management Junior / Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania czekają na Ciebie: odpowiedzialność za kompleksowe tworzenie treści i prowadzenie efektywnej komunikacji w kanałach: Facebook, Instagram oraz innych kanałach wskazanych przez przełożonego (zajrzyj na nasze kanały, z chęcią porozmawiamy o nich z Tobą w trakcie spotkania);...
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Performance Marketing Specialist

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads; realizację celów biznesowych Klienta; współpracę z Klientem; przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4; tworzenie...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...