Ekspert ds. cyfryzacji i automatyzacji procesów
Biuro Utrzymania Nieruchomości i Wsparcia Administracyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/2019/383
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Przygotowywanie analiz biznesowych i rekomendacji w zakresie digitalizacji procesów DOB i obrotu gotówkowego
- Monitorowanie wewnętrznych procesów i ich cyfryzacja w celu wzrostu efektywności
- Przygotowywanie wymagań biznesowych w zakresie rozwiązań IT
- Monitorowanie i rekomendowanie najlepszych rozwiązań rynkowych, spełniających oczekiwania biznesowe DOB
- Udział w procesie wyboru dostawców oprogramowania i innych komponentów IT, jako strona wspierająca ocenę jakości oferty
- Praca z wybranymi dostawcami, w celu wytworzenia produktów spełniających w pełni wymagania zaprojektowanych zmian w procesach
- Współpraca z Pionem IT w celu monitorowania postępów w ramach zleconych projektów digitalizacji procesów DOB, oraz dotyczących obrotu gotówkowego
- Przygotowywanie planów testów rozwiązań na poszczególnych etapach tworzenia oprogramowania, oraz koordynacja testów zgodnie z założonymi scenariuszami
- Rekomendowanie oprogramowania i innych komponentów IT do wdrożenia produkcyjnego, na podstawie przeprowadzonych testów i innych badań, jeśli będą wymagane
- Koordynacja badań satysfakcji beneficjentów procesów i rozwiązań digitalnych w celu identyfikacji kolejnych usprawnień
- Analiza wpływu podjętych działań w zakresie procesów DOB i wdrożonych komponentów IT na wzrost efektywności procesów i oszczędności
- Bieżąca współpraca z innymi jednostkami decyzyjnymi mająca na celu wzrost rezultatów działań.
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe o profilu zarządczym i/lub technicznym
- Co najmniej 7 lat doświadczenia związanego z realizacją złożonych projektów, wymagających dostarczenia oprogramowania, wdrażania i rozwoju aplikacji i szeroko pojętego IT, oraz procesów biznesowych
- Znajomość technik zarządzania projektami
- Dodatkowym atutem będą certyfikaty z zarządzania programami i projektami, takie jak MSP, Prince
- Wiedza z zakresu optymalizacji procesów oraz umiejętność ich projektowania
- Znajomość specyfiki zarządzania, tworzenia procedur i kreowania nowych rozwiązań w dużych firmach
- Znajomość ważnych dla bankowości trendów i zmian rynkowych
- Kreatywność i innowacyjność poparta doświadczeniem w skutecznym projektowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań usprawniających procesy biznesowe wewnątrz dużych organizacji
- Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne -zdolność do budowania relacji poprzez skuteczne porozumiewanie się w obszarze różnych kultur organizacyjnych i na różnych szczeblach organizacyjnych.