Ekspert ds. CRM
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Ekspert ds. CRM będziesz:
- zarządzać od strony biznesowej wdrożeniem CRM agenckiego i wdrażać w nim uzgodnione z szefami sprzedaży funkcjonalności/kampanie,
- kontaktować się w imieniu biznesu z dostawcą i integratorem,
- konsultować rozwiązania w kanałach dystrybucji i dostosowywać je do wymagań,
- dbać o użyteczność wdrażanego CRM i testować go od strony biznesowej,
- wspierać zespół DIRECT w optymalizacji procesów zarządzania bazami danych i kampanii sprzedażowych,
- obsługiwać i monitorować kampanie we wdrożonym już CRM, przygotowywać analizy i raporty,
- prowadzić szkolenia dla małych i średnich grup użytkowników,
- współpracować z Marketing Intelligence i szefami kanałów sprzedaży w celu optymalizacji wyników kampanii.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- wyższego wykształcenia z zakresu ekonomii, zarządzania, finansów, ubezpieczeń lub pokrewnych,
- min. 5 lat doświadczenia w instytucjach finansowych w obszarach wsparcia sprzedaży/marketingu,
- doświadczenia we wdrażaniu projektów CRM, współpracy z integratorami i dostawcami platform, utrzymywania systemów CRM,
- doświadczenia w obsłudze kampanii sprzedażowych i retencyjnych w dużych sieciach dystrybucji,
- a także we współpracy z sieciami sprzedaży i działem IT,
- zaawansowanej znajomości języka angielskiego i wysokich umiejętności analitycznych,
- znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel, Access, Power Point),
- samodzielności i odpowiedzialności za realizowane zadania,
- mile widziana będzie znajomość SQL i innych języków programowania.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- pracę w naszym biurze na Powiślu, elastyczny czas pracy, możliwość pracy zdalnej w wybrany dzień tygodnia, możliwość krótszej pracy w piątki,
- szeroką ofertę benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, kafeterię benefitów np. karta MultiSport, bilety do kina i wiele innych).