Ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy
Widzisz te benefity i szeroko się uśmiechasz:
- Obecnie #NNpracujeZdomu, a nasze biuro znajduję się na zielonym warszawskim Powiślu
- Zdalne wprowadzenie do pracy, elastyczny czas pracy i możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Webinary, szkolenia, webcasty – wspólnie uczymy się nowej rzeczywistości
- Ask Henry - personalny asystent do załatwiania osobistych spraw wymagających czasu
- Sekcje sportowe oraz parking rowerowy w biurze
- Platforma Motivizer z benefitami dopasowanymi do Twoich oczekiwań
- Medicover, badania profilaktyczne, wsparcie psychologa, ubezpieczenie grupowe
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Odpowiadanie za współtworzenie i realizację długoterminowej strategii reputacji pracodawcy spójnej ze strategią biznesową firmy i EVP oraz krótkoterminowych akcji realizujących agendę EB, odpowiadając na bieżące potrzeby rekrutacyjne.
- Współpraca z Grupą NN w zakresie zachowania lokalnej spójności z globalną strategią EB.
- Prowadzenie holistycznych i wielokanałowych działań online oraz offline (zewnętrznie oraz wewnętrznie) wśród wybranych grup targetowych (m.in: Sieć Sprzedaży, IT, Digital, Analitycy, UX/UI), przy współpracy z agencją EB – m.in.: kampanie online, kampanie social media, video, podcasty, materiały prasowe, meet’upy, tech talki, wydarzenia branżowe.
- Angażowanie wewnętrznych interesariuszy do współtworzenia i realizacji agendy EB oraz pozycjonowania ich w roli ekspertów oraz firmy w wybranych obszarach strategicznych.
- Budowanie i realizacja strategii mediów społecznościowych poprzez pisanie treści, monitorowanie i zaangażowanie społeczności.
- Trakowanie wyników podejmowanych aktywności w celu ich optymalizacji i ciągłego doskonalenia.
- Planowanie i zarządzanie budżetem EB.
A jako, że budujemy odpowiedzialny i spójny brand pracodawcy, to rolą EBowca będzie zapewnienie synergii pomiędzy obszarem EB, komunikacji wewnętrznej, employee experience, public relations, marketingu oraz CSR. Będziesz miał(a) okazję współpracować z wieloma obszarami w celu zapewnienia spójności działań
Tak więc, na Twojej agendzie EB będzie również:
- Tworzenie i realizacja projektów CSR – współpraca z fundacjami / organizacjami, w szczególności: Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, Digital University, Mamo Pracuj, Future Collars, PARS, Fundacja Kapitana Światełko.
- Zarażanie społecznym optymizmem pracowników i budowanie grona ambasadorów-społeczników, którzy chętnie będą angażować się w realizację społecznej agendy.
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
- Employer Branding jest Twoja pasją i głównym obszarem pracy, a nie tylko dopiskiem w CV – czyli masz min. 3 letnie praktyczne doświadczenie w samodzielnej realizacji działań EB.
- Jesteś zaangażowany/a w to co robisz, wychodzisz z własną inicjatywą i realizujesz działania z najwyższą starannością oraz poczuciem odpowiedzialności za rezultat.
- Potrafisz holistycznie spojrzeć na działania z różnych obszarów i połączyć je w jedną linię komunikacyjną, pozycjonującą brand w danym obszarze.
- Posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji i angażowania ludzi przy jednoczesnym osiąganiu własnych celów.
- Masz zmysł graficzny oraz lubisz „wyżywać” się kreatywnie, przy zrozumieniu wymagań branży i ograniczeń wynikających z „ram brandbooka”.
- Potrafisz mierzyć swoje działania w celu ich optymalizacji.
- Posługujesz się biegle w języku angielskim.
- A tematy społeczne są bliskie Twojemu sercu
Dołączdonas!
Aplikuj