Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. komunikacji w systemie rad sektorowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główne obowiązki: udział w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji o systemie rad sektorowych z uwzględnieniem różnych interesariuszy systemu, w tym: analiza odbiorców komunikatów i sposobów dotarcia; prowadzenie monitoringu wydarzeń organizowanych przez rady sektorowe;...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
  • Rzecznik prasowy / Specjalista ds. PR

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej; Redagowanie materiałów prasowych; Obsługa profili w mediach społecznościowych; Administrowanie stronami internetowymi od strony komunikacji; Opracowanie koncepcji i redakcja materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Chorzów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły,...
  • Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej i Promocji

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Promowanie profilaktyki zdrowotnej obejmującej: programy i badania profilaktyczne finansowane przez NFZ; prewencję i dbałość o zdrowy styl życia; wszelkie działania w zakresie zapobiegania chorobom i zdrowego stylu życia podejmowane przez NFZ;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Public Relations Warszawa
Ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy

Ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy

Nationale-Nederlanden
Warszawa
praca stacjonarna
1415 dni temu

       

Ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy
Widzisz te benefity i szeroko się uśmiechasz:
  • Obecnie #NNpracujeZdomu, a nasze biuro znajduję się na zielonym warszawskim  Powiślu
  • Zdalne wprowadzenie do pracy, elastyczny czas pracy i możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • Webinary, szkolenia, webcasty – wspólnie uczymy się nowej rzeczywistości
  • Ask Henry - personalny asystent do załatwiania osobistych spraw wymagających czasu
  • Sekcje sportowe oraz parking rowerowy w biurze
  • Platforma Motivizer z benefitami dopasowanymi  do Twoich oczekiwań 
  • Medicover, badania profilaktyczne, wsparcie psychologa, ubezpieczenie grupowe
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Odpowiadanie za współtworzenie i realizację długoterminowej strategii reputacji pracodawcy spójnej ze strategią biznesową firmy i EVP oraz krótkoterminowych akcji realizujących agendę EB, odpowiadając na bieżące potrzeby rekrutacyjne.
  • Współpraca z Grupą NN w zakresie zachowania lokalnej spójności z globalną strategią EB.
  • Prowadzenie holistycznych i wielokanałowych działań online oraz offline (zewnętrznie oraz wewnętrznie) wśród wybranych grup targetowych (m.in: Sieć Sprzedaży, IT, Digital, Analitycy, UX/UI), przy współpracy z agencją EB – m.in.: kampanie online, kampanie social media, video, podcasty, materiały prasowe, meet’upy, tech talki, wydarzenia branżowe.
  • Angażowanie wewnętrznych interesariuszy do współtworzenia i realizacji agendy EB oraz pozycjonowania ich w roli ekspertów oraz firmy w wybranych obszarach strategicznych.
  • Budowanie i realizacja strategii mediów społecznościowych poprzez pisanie treści, monitorowanie i zaangażowanie społeczności.
  • Trakowanie wyników podejmowanych aktywności w celu ich optymalizacji i ciągłego doskonalenia.
  • Planowanie i zarządzanie budżetem EB.

A jako, że budujemy odpowiedzialny i spójny brand pracodawcy, to rolą EBowca będzie zapewnienie synergii pomiędzy obszarem EB, komunikacji wewnętrznej, employee experience, public relations, marketingu oraz CSR. Będziesz miał(a) okazję współpracować z wieloma obszarami w celu zapewnienia spójności działań

Tak więc, na Twojej agendzie EB będzie również:

  • Tworzenie i realizacja projektów CSR – współpraca z fundacjami / organizacjami, w szczególności: Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, Digital University, Mamo Pracuj, Future Collars, PARS, Fundacja Kapitana Światełko.
  • Zarażanie społecznym optymizmem pracowników i budowanie grona ambasadorów-społeczników, którzy chętnie będą angażować się w realizację społecznej agendy.
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
  • Employer Branding jest Twoja pasją i głównym obszarem pracy, a nie tylko dopiskiem w CV – czyli masz min. 3 letnie praktyczne doświadczenie w samodzielnej realizacji działań EB.
  • Jesteś zaangażowany/a w to co robisz, wychodzisz z własną inicjatywą i realizujesz działania z najwyższą starannością oraz poczuciem odpowiedzialności za rezultat.
  • Potrafisz holistycznie spojrzeć na działania z różnych obszarów i połączyć je w jedną linię komunikacyjną, pozycjonującą brand w danym obszarze.
  • Posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji i angażowania ludzi przy jednoczesnym osiąganiu własnych celów.
  • Masz zmysł graficzny oraz lubisz „wyżywać” się kreatywnie, przy zrozumieniu wymagań branży i ograniczeń wynikających z „ram brandbooka”.
  • Potrafisz mierzyć swoje działania w celu ich optymalizacji.
  • Posługujesz się biegle w języku angielskim.
  • A tematy społeczne są bliskie Twojemu sercu

Dołączdonas!

Aplikuj
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. komunikacji w systemie rad sektorowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główne obowiązki: udział w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji o systemie rad sektorowych z uwzględnieniem różnych interesariuszy systemu, w tym: analiza odbiorców komunikatów i sposobów dotarcia; prowadzenie monitoringu wydarzeń organizowanych przez rady sektorowe;...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
  • Rzecznik prasowy / Specjalista ds. PR

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej; Redagowanie materiałów prasowych; Obsługa profili w mediach społecznościowych; Administrowanie stronami internetowymi od strony komunikacji; Opracowanie koncepcji i redakcja materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Chorzów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły,...
  • Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej i Promocji

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Promowanie profilaktyki zdrowotnej obejmującej: programy i badania profilaktyczne finansowane przez NFZ; prewencję i dbałość o zdrowy styl życia; wszelkie działania w zakresie zapobiegania chorobom i zdrowego stylu życia podejmowane przez NFZ;...