Ekspert ds. Bezpieczeństwa Finansowego i Sankcji Międzynarodowych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: EBFiSM/01/WR
Twoja rola
- Wspierasz biznes w procesie KYC podczas nawiązywania relacji z klientem i podczas przeglądu i aktualizacji danych KYC klienta.
- Wykonujesz analizy danych i dokumentów dotyczących klienta i identyfikujesz czynniki ryzyka w procesie KYC.
- Współpracujesz z innymi jednostkami Banku w procesie pozyskiwania informacji niezbędnych w procesie KYC.
- Raportujesz status prac w procesie KYC i rekomendujesz decyzje dotyczące nawiązania, utrzymania albo zakończenia relacji z klientem.
- Uczestniczysz w optymalizacji procesu KYC.
- Bierzesz udział w projektach w zakresie KYC.
- Dbasz o udzielanie odpowiedzi w terminie, właściwe ich dokumentowanie i rejestrowanie w systemach wewnętrznych banku.
Twój zespół:
Jesteśmy Departamentem, funkcjonującym w strukturze organizacyjnej Pionu Compliance. W naszym zespole pracują osoby odpowiedzialne za realizacje polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu opartych o wymagania polskiego regulatora i polityki Grupy Credit Agricole. Poprzez te działania przyczyniamy się do podnoszenia bezpieczeństwa Banku w tym obszarze i podnoszenia świadomości zagadnień wśród pracowników. Jesteśmy drugą linią wsparcia, analizujemy transakcje klientów i ich profile pod kątem sygnałów wskazujących na pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- Masz wykształcenie wyższe (mile widziane - ekonomia, finanse, bankowość, administracja lub prawo).
- Bardzo dobrze znasz język angielski.
- Masz co najmniej 5 lat doświadczenia w bankowości lub instytucjach finansowych w obszarze AML-FT lub sankcji międzynarodowych w tym zwłaszcza w obszarze stosowania środków bezpieczeństwa finansowego w procesie nawiązywania relacji z klientem oraz w procesie przeglądu i aktualizacji danych klienta (KYC).
- Posiadasz doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymi, międzynarodowymi grupami kapitałowymi o złożonej strukturze własnościowej.
- Posiadasz doświadczenie w pracy na systemach informatycznych wykorzystywanych do gromadzenia i przetwarzania danych KYC lub do przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu w instytucji finansowej.
- Masz rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność łączenia faktów, szybkiego wyciągania wniosków.
- Posiadasz lekkość pióra i potrafisz sporządzać spójne logiczne dokumenty również w języku angielskim.
- Dbasz o precyzję i detale.
- Efektywnie zarządzasz pracą i posiadasz doświadczenie w koordynowaniu przepływu pracy w zespole.
- Bardzo dobrze znasz polskie regulacje prawne oraz stanowiska organów nadzoru z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy.
- Rozumiesz charakterystykę produktów, usług bankowych lub transakcji międzynarodowych.
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office.
- Posiadasz wysoką etykę pracy i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring.
- Możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce.
- Programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego.
- Działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat.
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę.
- Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole.
- Pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze.
- Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
W zamian oferujemy:
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.